miercuri, 5 martie 2008

Am uitat sa zambesc...

Am uitat....

Sa ma bucur pt ceea c am si sa fiu fericit din lucruri marunte!
M-am schimbat si nu mai stiu cum sa fac sa zambesc,ma sufok intr-o realitate cruda,plina d probleme,kre,desi nu arat,ma afecteaza,poate mai mult dekt recunosc! Nu mai am motive sa zambesc si ma amagesc cu distractii trecatoare! Iesiri.....cluburi,plimbari,filme,sucuri, toate duk la un zambet trecator......la o ocupare a timpului,d a face ceva,d a nu ma gandi la aceleashi probleme kre ma macina usor usor,dar sigur! kre ma schimba,kre duk la formarea omului matur d maine.kre uita cum e sa traiasca si pt ce!kre devine ursuz si plictisit d tot c are si il d c e in jurul lui! Ma uit in jur.....p strada,la oameni......incearca si u si ai sa vezi.....cum niciunul nu mai zambeste....totzi sunt posomorati,plini d griji si probleme,stau incruntati si uita sa zambeasca,sa traiasca!sunt nervosi,egoisti,si nu observa lucrurile kre trec p langa ei,si poate le-ar schimba viata,un pik in bine! Nu vreau sa ajung asha.....vreau sa zambesc....dar nu stiu cum! Orice as face park nu e bine si ma scufund mai rau in viatza d om mare.....knd ink sunt un copil!
Am primit un sfat ieri.....hai sa fim optimisti si sa zambim mai des.......dar dk nu avem pt ce?cum sa facem asta?d c sa ne amagim cu lucruri trecatoare....kre vin si pleak la fel d repede....cum valul loveste o stanca si se sparge....dar stanca ramane acolo....mereu!asa si noi.....rezistam si vom fi mereu aici....dar fara un zambet p buze.....un suras inocent,kre uneori facea atata lume fericita,doar pt k il aveam si-l afisam!dar aveam un motiv sa zambesc!
Exista si oameni kre au pt ce zambi...dar in final toti ajungem coplesiti d probleme....si uitam pt c ne zbatem si pt c traim!anii trec,si ushor ushor...realizam atat d multe!k am dat cu piciorul unor sanse,kre azi,ne puteau duce in alta parte,intr-o parte unde puteam sa zambim,sa nu uitam ceea c ne doream asa mult si acum nu mai e!
Sper sa fie ceva trecator,si sa ajung sa zambesc,sa am un motiv pt a face asta,dar pana atunci....ma voi amagi cu aceleashi distractii temporare,kre ma fac sa zambesc pt o secunda sau un minut,deshi stiu k nu e bine,dar o fac in mod voit,si nu inteleg d c!

2 comentarii:

AngelWings spunea...

fericirea se naste din zambete...din speranta, si din increderea in viitor. Shi am mai avut noi o discutie, despre sperantza:))
Fericirea se naste si din zambetele pe care le daruiesti celorlalti, din bucuria pe care o daruiesti unei persoane dragi.
FERICIREA este ceva ce nu se atinge niciodata, dar in cautarea EI MERITA sa alergi TOATA VIATA TA...:)))

Ana spunea...

...<< Am primit un sfat ieri.....hai sa fim optimisti si sa zambim mai des.......dar dk nu avem pt ce?cum sa facem asta?d c sa ne amagim cu lucruri trecatoare....kre vin si pleak la fel d repede....cum valul loveste o stanca si se sparge....dar stanca ramane acolo....mereu!>> ..de ce sa complicam un zambet...sa astept o situatie k sa zambim...putem sa zambim din lucruri simple, banale...un zambet nu trebuie premeditat decat at cand e cazul...si de acel zambet nu trebuie abuzat.

Lumea spune despre mine ca sunt mereu cu zambetul pe buze..cum pot?!...e simplu..dc sa fiu pesimista cand pot sa fiu optimista..cand pot sa traiesc viata..si sa nu stagnez..de multe ori ma bufneste rasu cand simt k am intrat intr-o incurcatura..si nu vad iesirea...

Lucrurile marunte fac diferenta;)...nu tu spuneai ca esentele tari se tin in sticlutze mici:P

smile..tomorrow might be worse