joi, 28 august 2008

Care e secretul de a-ti reveniiiiiiiii?

"Just start shooting one day and…" deal with the pain...!!!numai asa vei putea trece peste si undeva p drum...va fi mult mai usor!d noi depinde totul!d vointa noastra! mereu vedem raul ....dar uitam d bine!d tot ce este in jur!
Ne amagim singuri,ne uitam in suflet si vedem singuratatea din noi....si pt ce?k sa ne facem mai mult rau?d c sa nu deschidem okii,si sa privim.....poate vom realiza c avem! suntem sanatosi...si asta e important,tristi dar sanatosi...!
Am ridik privirea....si acum vad totul altfel...ma vad p mine lipsit d speranta...incekand sa-mi gasesc drumul.....e km lung....dar nu ma las batut!lupt pt mine!ambitia a ramas!vad cum vara se apropie d sfarsit,cum au inceput sa cada frunzele,cum nu am simtit k e vacanta si nu regret,cum statiunule se golesc,cum plaja p zi c trece devine mai goala,si toamna bate la usha!e asa frumos sa t plimbi printre frunzele cazute toamna....sa dai cu picioarele prin ele.....mai nimeresti si o balta cu noroi...da asta e....dar totul va fi pustiu si linistit!k si in sufletul meu!e liniste acum!si c bine e! ce-i drept m-au linistit si medikmentele.....prea am tras d mine vara asta....si urmarea s-a vazut!mkr am realizat knd nu era prea tarziu!ushor ushor ma pun p picioare.....desi energia din mine e ink p low!dar nu regret toate noptile pierdute,distractia.....gratarele p plaja,baile in mare,si lista poate continua!
Vad....departe in zare......vad o alta persoana....nu schimbata!ci poate evoluata!sau nu stiu dk am gasit cuvantul bun!kre nu-si mai plange d mila,kre nu se mai complace in situatia in kre se afla,kre vrea sa faca ceva si pt el,doar pt el si nu pt altii!nu sa fie egoist!ci sa fie el,si pt el!am fost acolo pt multi altii,dar ei pt mine?numai eu stiu kt d greu mi-a fost!dar uite.....k acum imi e bine:) pt k asa vreau eu sa-mi fie!
Vad soare....dar vreau ploaie!nu d alta e prea cald:))) glumesc!soarele din mine....sunt o persoana buna...si merit sa fiu fericit pt mine!nu zik k nu am gresit,si nu am reusit sa-i impk p toti!dar pana la urma trebuia sa ma impk p mine!impkrea kre aduce liniste:)
Vad cum nu totul se rezuma la dragoste si singuratate!e grea!recunosc!dar e si buna!k vezi altfel!citesc randurile d p blog...articolelor ulterioare...gandurile din trecut.....si cu c am ramas?cu amintirea lor.....!putin km dureroasa!dar viata merge inainte!!
Oamenii mereu vin si pleak!!!
Conteaza cum isi lasa amprenta asupra ta!asupra vietii tale!si cu timpul ii uiti!desi knd ii vezi p strada...si spui un buna....ii km vezi straini!desi ai avut cu ei cele mai frumoase momente din viata ta,poate!
Vad k poti sa ai incredere iar...dar nu mai trebuie acordata asa...doar d dragul d a o oferi!nu....se castiga!sunt pers d incredere....doar k nu le acordam nicio sansa...sau suntem prea raniti k sa mai credem in ei...desi poate ei merita!e greu!dar potzi!conteaza sa vrei!eu simt k pot!desi poate ma risk!e un risk pe kre sunt hotarat sa-l asum!intr-o lume perversa!si egoista:D c am d pierdut?
Vad cum roata e rotunda....si nu o zik cu ura sau kestii d genu....cu resemnare mai mult!:)) knd dai ceva..primesti si inapoi!e o regula nescrisa!!
Vad k iar m-a luat valu....si am scris km mult....ma bukur k imi stiu parola!!!;)

0 comentarii: