joi, 28 august 2008

prea multa tristete.....

In majoritatea articolelor vb d tristete!doar 2 sunt......pline de fericire...dar urmate d tristete!si nu se pun!;) vreau sa vb de fericire!d momentele in kre ai un zambet p fata kre radiaza!kre te face sa t simti implinit!
Sapt trecuta am fost in Vama.....si uite k am avut zambetul acela...stand p plaja...uitandu-ma la stele si ascultand marea!km scurt ce-i drept!dar a fost!si m-am simtit asa d bine!
In fiecare seara knd ies din casa...si adie un pik d vant...ador mirosul florilor din fata blocului,e dulce,si racoros,cum e o zi d munte dimineata!
Knd privesc un copil...lipsit d griji,kre se joaca si zambeste mereu...si asta imi provoak un zambet!poate k imi aduk aminte d mine,d copilaria mea....d tampeniile p kre le faceam!acea inocenta pura,d kre noi probabil ducem lipsa!
Knd fac o surpriza si...vad k aduce un zambet....c bine ma simt!si un dar il fac din placere,nu doar din dragul de a face!
Sunt momente...in viata in kre zambesti fara sa-ti dai seama,asa din senin,si realizezi k faci asta,iti dai seama k e ciudat,dar placut!si nu stii d c!poate pt k traiesti!bucuria d a traiiiii!
Knd te-ai bucurat ultima oara k esti sanatos?ai si uitat knd!realizezi asta in momente knd stai si tremuri,nu ai aer sa respiri,esti la un pas d lesin si nu stii c sa faci!apoi k intr-un moment d tacere deplina....t klmezi si t rogi sa-ti fie bine!k sa t bucuri d viata grea!dar frumoasa!pt k traim!
Hai sa zambim mai mult.....kiar si knd suntem tristi!

0 comentarii: