duminică, 31 august 2008

Zi d duminik....

Un pik racoare...soarele arde...dar nu-l simti,o strada pustie,p kre rar trec masini....si km totul e redus la tacere!poate dupa o sambata tarzie petrecuta pana in zori,poate doar stau in casa,in familie,la masa,sau poate doar se odihnesc si se pregatesc pt o noua saptamana d munk!
Iar eu.....am o zi libera...singura mea zi libera...si cum profit d ea.....knd pot sa fac tot c vreau....imi piere chefu....!si nici nu stiu d c!?
O trezire tarzie...un mik dejun in pat....un short si un tricou pus in graba,o iesire in mall si golit portofelul....si degeaba....fericit nu ma face....!desi sunt plin d energie!as fi vrut sa petrek altfel aceasta zi....speciala sa-i spun!si d mine depinde cum!dar aleg sa nu fac nimik...ci sa stau pur si simplu in fata calculatorului,sa ma chinui sa respir in ksa,sa ma uit la ceas si sa vad ora 2,apoi 3 si tot asa.....si telefonul nu mai suna!astept ceva....krd!si nu mai vine!se lasa seara.....o iesire intre prieteni pune kpt unei zile lungi si pliktisitoare de duminik!poate un film....comik ma mai dispune....imi mai aduce un zambet trecator....la fek si ziua respectiva!
Totul trece......zi,fericire,tristete,durere,suparare,si multe altele...iar noi.....noi nu vedem lucrurile astea.....ci ne complacem in ele!!!dar trek odata cu timpul,si realizezi k faci 24 d ani....t uitzi in jur,liniste deplina....si...nu disperi!ink esti tanar si ai o viata in fatza! grea ushoara....nu vom stii,ci doar sa o traim!si sa ne zbatem sa reusim...sa ne implinim visuri dorinte idealuri!momentan nu am nimik din acestea.....doar p mine si atacurile d panik kre imi strik ziua uneori!
dar mkr am invatat sa am grija d mine!desi tot d altzii imi pasa mai mult!da asta e ceea c ne defineste pana la urma,si ne deosebeste d restu!poate suntem mai buni,poate suntem mai prosti,mai naivi,dar suntem noi!indiferent d c spun altzii!adik nici nu imi pasa c spun altzii!sunt plin d indiferenta la realitatea cruda din jur!



Shi o duminik plakuta!

0 comentarii: