joi, 4 septembrie 2008

afraid of....

Un cuvant...un gand....o amintire....!si tot e in trecut....si ma uit la mine....si nu mai sunt persoana d ieri,poate mai buna,poate mai rea...kte putin din amandoua!d c?realitatea cruda....m-a schimbat....!suferinta aceea nebuna...t schimba fara sa vrei!oamenii din jur t schimba,sau mkr incearca sa faca asta....unii...nu toti!m-am schimbat....am evoluat...per total in bine,am invatat sa iubesc...si asta conteaza foarte mult pt mine,si nu invatat e cuv bun,ci am simtit!as vrea sa simt iar acel sentiment pierdut...undeva in lume....intr-o pers...kre sper intr-o zi sa-mi demonstreze k merita!am invatat....k nu toti oamenii imi vor binele,am invatat sa fiu mai rau cu cei k ei,si sa imi bat capul doar cu cei kre merita!am invatat sa ma descurc singur!sa ma ridik d fiecare data knd e greu!

Dar nu am invatat c vreau d la mine.......acum...in momentu d fata.....c vreau sa fac in viitor,c vreau sa devin,p c cale sa o apuk.e o stare d incertitudine....si mai bine zis frica....frica d necunoscut...d suferinta,d lucruri kre dor!trecutul e negru...cu mici..momente d fericire,cu zambete si lacrimi!viitorul...ar trebui sa sune bine.....dar momentan sunt in prezent! Imi e frik oare d c va urma? stiu k imi e frik sa nu sufar iar.....d asa sunt sigur!dar frica d neprevazut nu.....imi plak lucrurile venite d la sine,lucrurile...kre apar knd t astepti mai putin,desi sunt bune sau rele,desi t fac sa fii fericit sau sa suferi,dar sunt frumoase!

odata cu suferinta apare si frica d a suferi iar....d a t obisnui cu acest sentiment d complacere....d a-ti piere optimismul si devenind un pesimist convins...uiti k ce ai in jur t poate face fericit!

Inainte si o simpla ciocolata oferita in dar....sau o vorba uitata...ce mi-ai adus bun?...imi aducea un zambet larg...intr-o inocenta pura!dar acum..imi kumpr singur acea ciocolata....si nici chef sa o mai manank nu am.....iubeam dulciurile,acum doar le plak si atat!

inainte.....o simpla plimbare prin park....ma facea sa simt k traiesc...acum e doar monotona si atat!copacii posomorati...p kre ii priveam asa in gol..k un natarau pierdut in ganduri...sunt si azi acolo..doar k nu mai e aceeasi stare...acelashi sentiment!nu stiu c am pierdut p drum!

c as vrea sa aud iar....o alta vorba.....tampitule treci'n casa....!suna asa frumos desi e asa urat!imi e dor....dor d familia kre eram odata!d mesele intinse,d mankrea pregatita,mankta cu atata pofta,d plimbarile la pizza,d tot!acum totul nu mai e la fel!casa pustie.....manktul singur in fata unui ziar,sau a unui serial,c imi aduce aminte....d c bine era sa ai o familie,toate astea si-au spus cuvantul asupra mea!desi poate mi-a fost greu sa recunosc!sau sa zik pur si simplu nu ma deranjeaza!ba da ...si ink kum!

frik......kti recunoastem k uneori ne e frik d ziua d maine?prea putini....ne dam mari si tari....k suntem d fier...si poate kiar suntem la exterior..dar in interior totul se joak!cu mintea cu inima...cu tot!si devii confuz cu tine insuti!si incerci sa aflii c vrei...si nu reusesti!si apare acea frik...dk nu e bine ceea ce fac?dk gresesc mergand asa....totul se rezuma la alegerile noastre dupa cum am mai spus.....dar knd nu mai esti asa sigur p u.....desi mereu mi-a plakut sa fac dupa cum vreau si c vreau...kiar dk m-am dat cu capul d pereti...si probabil asa o sa fac mereu...!dar am inkredere in mine....si in nimeni altcineva.....si sper...k acolo sus cineva are grija d mine si sa merg p klea cea dreapta,desi suna...un pik a speranta sau a...nu stiu!

Si sunt cuvinte si stari...sunt zambet si lacrimi....vise pierdute intr-o realitate cruda....si eu intre acestea....nu neaparat pierdut....ci doar confuz!si scot usor kpu....k un copil ce se naste...si vede pt prima oara lumina...si incepe sa planga!eu nu plang!si nici nu am d gand!ci vreau sa lupt!pt mine!sa fiu zambitor si fericit!

1 comentarii:

Anonim spunea...

cineva acolo sus te ptiveste si vegheaza asupra ta,asupra voastra.si va fi mereu in gandul si in inima ta,si va fi mereu cu tine,alaturi de tine atunci cand iei decizii bune sau mai putin bune.este alaturi de tine in clipa in care te trezesti dimineata,si isi doreste sa ai o zi buna si sa-ti fie bine,e alaturi de tine atunci cand iei masa singur,in fatza unui ziar si atunci cand te plimbi ingandurat prin parc,chiar si atunci cand esti suparat pt faptul ca nu poti aduce inapoi nici macar o clipa din anii copilariei,anii in care erai vesel,gata oricand pt o noua trasnaie si lipsit de griji.nu o vezi dar...ii simti prezenta in inima ta,in sufletul tau bun...bun ca si al ei.