luni, 15 septembrie 2008

Ai incercat....

Sa iti atingi nasul cu limba....uite eu am invatat aseara!am avut profesor bun:)) si e kiar simplu!!! faci aaaaaaa...scoti limba.....si incerci;))e un mik scrt kre nu se da din ksa;) pastrez pt mine! si nu-s egoist!
M-am amuzat aseara.....kiar zambeam!mi s-a dat un pik peste nas....am intors cu aceeasi moneda:) o conversatie cu subinteles....detalii noi....lucruri noi.....un catel mare si cu mult par;) nu spun nume:)
O seara plakuta!
sa incerci si u!!!

1 comentarii:

gia spunea...

ce ma enervezi ;) doar am mai incercat si alta data si stiam ca nu pot. am incercat si acum de 2-3 ori si ma doare limba de cat am intins-o si nasul de cat am apasat pe el. nu s-au atins. la mijloc e un secret sau ..o pacaleala? ori tb sa am nasul in vant, ca al tau? :)