duminică, 7 septembrie 2008

Eu...!


Am ajuns sa fiu confuz,sa nu stiu ce mai vreau,sa uit cum e sa zambesti din suflet,sa ma bucur de lucrurile marunte care odata ma faceau fericit,sa nu stiu cum sa fiu,ca sa-mi fie bine!
Probabil e doar vina mea ca am ajuns in situatia aceasta!Am fost delasator,prea bun cu persoanele care nu merita,mi-am schimbat decizia asupra viitorului meu,a carierei de urmat,am facut o facultate,si la final am realizat ca nu e ceea ce vreau,ca am gresit alegand drumul asta!Pana la urma totul in viata se rezuma la alegerile pe care le facem??nu? Pentru moment poate ti se pare bine...dar dupa o vreme totul se complica,si calea devine lunga si anevoioasa,te lovesti de un perete care nu iti da voie sa treci! Poate daor cu multa vointa,optimism...gasesti o mica gaura prin kre sa treci,sau sa vorbim si de noroc,soarta...desi ti le mai faci si cu mana ta,conteaza si ele,o particica buna!
Dar eu nu am nimik!Optimismul e sub nivelulu critic,norocos pot spune ca ma duce capul,sunt sanatos,dar e suficient?Si toate asta datorita problemelor ce apar si t doboara in final,desi incerci sa le rezisti,sa le rezolvi,dar mai si clachezi!
Stii...cand vin...apar toate odata!!!
Tot ce vreau....macar atat sa stiu,e putina liniste!Sa uit de probleme,de realitatea cruda,de griji,sa o iau de la zero!Dar oare e prea tarziu?
Vreau sa-mi fac ordine in viata,sa ma descurc singur,sa-mi fac un viitor,sa spunem cel pe care il visez,fara griji si probleme.O mica transformare din ceea ce sunt in omul de maine!
Partea proasta e ca m-am plafonat,si asta mult prea devreme de a face ceva concret!dar vreau sa schimb asta,macar ambitia mi-a ramas!
Ceva m-a schimbat,sau nu stiu cum sa spun,poate mai multe au fost la mijloc,dar motivul e aceasta realitate cruda,plina d probleme,care iti ia aproape totul,mai ales persoanele la care tii,si care iti aduceau acea liniste de care am atata nevoie!
Si acum 5 ani a inceput totul!Ce bine ar fi fost sa ia totul o alta intorsatura!Poate acum nu erm aici asa!Atunci totul a fost zdruncinat,cand ma asteptam mai putin,cand nu aveam nicio grija,si vroiam doar sa ma distrez,sa intru la facultate,sa fac ceva special,eram plin d sperante,zambeam,ale tineretii valuri!Sa ies,sa cunosc,sa ma plimb,sa vad cum e lumea,sa stiu cum sunt oamenii,sa schimb ceva!
E o vorba...totul se intampla cu un motiv!!!De atunci incerc sa-l aflu..si nu stiu daca l-am gasit!
Poate ar fi acela de a ma trezii la realitate,de a ma maturiza,de a afla adevarul despre tot si toate,de a cunoaste aceasta lume a oamenilor mari,nu imi place ce am gasit,toti sunt posomorati,plini de griji,de rautate,de egoism,au uitat de bunatate;mi-a prins bine,nu spun asta,trebuia sa se intample si asta odata,dar nu asa,nu atunci,prea devreme!A lasat o pata in sufletelul meu...(prima)!
Si acum sa spun cum sunt eu,ce am devenit,ce nu imi place la mine,ce incerc sa schimb la mine,deoarece am avut de suferit,de pierdut!Hai sa o luam cu inceputul!
Buna.....Simion Alexandru(Andu),foarte rar Alex,rar raspund la numele asta,desi asa ma cheama!Am 23 ani,student la 2 facultati,una mai grea ca cealalta,una inceputa din ambitia de a face 2 acasa,pentru ca pot,asa spuneam la vremea respectiva,spun si acum ca pot,dar e obositor,greu,si promit sa le termin p amandoua!si muncesc mai nou,trebuia sa incep si asta odata si dupa lungi cautari,interviuri(mereu vor experienta) am gasit.Nu e in domeniul pe care l-am studiat,atata amar de vreme,dar e ceva concret!de cate ori am fost acuzat ca nu fac nimic,ca pierd vremea,ca nu muncesc si eu ceva,si pentru ca am fost delasator si desi imi lipseau anumite chestii,nu munceam,nu stiu ce asteptam!am dat peste nas unor persoane cu asa ceva, si le-am demonstrat ca pot!!!
Recunosc trebuia sa fac asta de mai devreme!mereu am puterea sa recunosc cand gresesc!
Sa revenim la mine...
Fizic vorbind,as mai avea nevoie de vreo 10 kg,mananc foarte mult,toata lumea se sperie,unde intra atat,eu as spune sac fara fund,ador mancarea buna,sunt cam pretentios,la fel cum sunt si cu altele!dar alea le las pentru mai tarziu! In rest sunt cam la fel,am 2 okisori(caprui si se fac verzi la soare,lumina),un nas in vant(pe care matusimea l-ar muska de fiecare data,daca ar avea ocazia), o alunita p obrazul drept(o cam displac), o guritza potrivita,cu buze potrivite(cum spunea cineva odata..), cu multe semne de buna purtare(ironie...chiar am fsot cuminte), am ceva de a ma lovi mereu la cap:semn in frunte,o semiluna la okiul stang,2 semne in barba,si capul spart in dreapta,inca de la gradinita!Daca as sta sa va povestesc de fiecare in parte,mi-ar lua prea mult,dar ar fi amuzant(toate mi se intampla numai mie), o mica aventura as spune,cu o mica urmare pentru totdeauna,ca amintire!
Par saten,dar ador suvitele gri,si majoritatea timpului suvitat,cu freza care m-a consacrat,si cu care imi sta bine:P zic eu: tepi! Mic cercel in urechea stanga,o doza de nebunie dupa BAC,care a prins bine!Mai bine pun o poza...e mai buna decat o mie de cuvinte! Imi placea sa fac poze,dar acum am uitat cum e sa faci asta,poate ar trebui sa ma reapuc,asa...si nu zambesc in poze!Nu pot,am senzatia ca ma prefac,si ca ma stramb,ca ies aiurea! Iar majoritatea pozelor in care zambesc sunt facute fara sa stiu,si majoritatea nu imi plac!conculzia...multumit de mine!modest nu?kiar sunt!
Acum sa trecem la capitolul 2,cel care defineste omul(parerea mea)care il caracterizeaza,ce il deosebeste de restul,poate fi mai bun sau mai rau,mai iubit sau mai respins,placut sau urat,si ma refer la caracter!!!
Cu riscul de a nu fi modest,sau unii ar spune cu nasul p sus,pot spune ca sunt un om bun,cu un caracter mare,complex,cu bune si rele,calitati si defecte!am multe de oferit...si las faptele sa vorbeasca,mereu am facut asa,las p altii sa ma laude,si pana acum mi-a fost bine asa,si mi se pare si corect!
Un caracter e definit de principii,calitati si defecte,fapte ,de cum reactioneaza in orice situatie!de omul in sine!
Ma definesc atat de multe incat nu stiu cu ce sa incep!Poate si uit,sper sa cuprind cat mai multe!!!
Sa incep cu ceva...ceva ce mi-a adus si multe de pierdut!sunt bun...prea bun..mai ales cu persoanele care nu merita,care nu au apreciat ce prieten sau iubit au avut langa!Mai tarziu au cam regratat toti si toate!in ce consta aceasta bunatate:imi place sa ajut,daca pot,imi place sa fiu eu si sa nu ma prefac,sa nu mint,sa nu vorbesc pe la spate,sa spun ceea ce cred,desi uneori poate doare,depinde cum e privita situatia,imi place sa dau sfaturi,bune,sunt onest,drept,ma multumesc cu ceea ce am,si incerc sa tind spre mai mult,imi place sa ma ocup de toate(organizare,petreceri,strangeri,iesiri,multe altele), imi place sa fac lucrurile bine si nu de mantuiala,nu imi place sa ma joc cu sentimentele oamenilor,desi am facut-o uneori,nu m-am simtit bine,dar asa am considerat eu ca e mai bine pentru ei,da mereu ma gandesc la persoana de langa.uneori mai mult ca la mine,si am pierdut!
bun ca respect lumea,nu conteaza categoria,rasa.
Urasc fitele!!si persoanele care se cred mai desptepte,mai bune,mai frumoase si mai superioare decat ar trebui sa fie!urasc minciuna!
Bunatatea venita si din mila..dar mila pentru persoanele care au nevoie de asa ceva!
Bun ca am stiut sa ascult mereu,nu am fost un copil rebel,dar mi s-a permis orice!cei 7 ani de acasa sunt acolo bine claditit!si pacat pentru persoana caare nu stie ce are in casa,care a uitat sa se poarte frumos cu tot ce mai are!!
Nu ma consider superior,fiecare om are ceva de oferit,mai mult sau mai putin,fiecare e special in felul lui!
Nu-s egoist,desi dintr-un anume motiv ar trebui sa fiu,dar voi spune mai multe in capitolul 3!
Ambitios...cu asta am ramas,desi am fost delasator,am o vorba...daca vrei poti! si ma refer la tot ceea ce depinde de mine!poate mi-a fost frica sa-mi iau viitorul in maini si sa fac ceva cu el,nu caut scuze,sau m-am complacut in situatia respectiva,bine ca ma observat cand nu era prea tarziu.
Uneori sunt naiv..si asta pentru ca am prea multa incredere in oameni!asta sigur trebuie sa schimb,ddeci o pun ca defect nu?
Stiu sa las de la mine..uneori accept prea multe si d asta o sa scap krd!
Trebuie sa recunosc ca ma duce capul,si inca cat...dar exista si un dar....iar am fost delasator,si am tratat unele chestii cu sictir,care mi-ar fi putut aduce bucurii,dar singur trag ponoasele. Pot mai mult,si de felul cum ma descurc in anumite situatii critice,cum ma pricep la multe lucruri,dar nu le stiu pe toate ca un om mare,si pentru toate astea spun un multumesc!pt cine?pt...
Bun prieten..atat cat timp sunt tratat cu respect!! respecta-ma si te respect!nu stiu daca a avut cineva nevoie de mine,si eu nu am fost acolo,sa-l ajut,sau sa am un prieten pe care sa nu-l apar,chiar dk poate nu avea dreptate!
Am foarte multe cunostinte,colegi si chiar prieteni,dar nu si asa zisi prieteni!sunt sociabil,imi place sa cunosc persoane noi,deschise,cu care sa vorbesc despre tot si toate!imi place sa-i strang p toti la un lok,sa vorbim,sa iesim,sa facem gratare,sa ii stiu acolo langa,ca sunt bine!
Nu incerc sa par niciodata ceea ce nu sutn,ci sa fiu eu asa cum sunt!fara perdele,fara minciuni!Sa ma dau mare sau sa ies in evidenta prin ceea ce nu am!
Sunt cea mai calma persoana, ma enervez rar,dar nu tin la suparare,dar cine greseste e taxat,nu reactionez dur,indiferenta doare cel mai tare,si mai ales violenta nu e genul meu!mi se pare cel mai urat lucru,ca un barbat sa loveasca o femeie,indiferent de purtarea ei! Uneori tin in mine,nu e bine,rabufnesc,dar ma calmez!dar in situatia de la inceput,am ajuns,ca aveam prea multe pe cap,prea multe probleme,care mereu se revarsau asupra mea,care m-au macinat,care pur si simplu m-au sufocat si distrus,pana am clacat!dar ...acum o iau usor,incerc macar!
Sunt citit,desi nu ma omor dupa carti,dar knd am ocazia citesc!chiar alaltaieri s-a minunat o doamna cum de sunt baiat tanar si citesc,cum de nu fac altceva!
Sunt inventiv!pacat ca nu am gasit si ideea buna de a face si bani singur,dar inca astept scanteia!
Nu-s o persoana plina de umor,dar sunt amuzant asa in felul meu!am momentele mele cand alternez!stiu sa fac persoana de langa mine sa se simta in largul ei si bine!si sa ii placa compania mea!
Nu-s rusinos(cu rusinea mori de foame) dar nici tiparul nesimtitului,totul pana la bun simt!uneori chiar am prea mult bun simt!
Ca defecte...aici nu stiu daca ma pricep chiar atat de bine,probabil sunt impartial,dar recunosc!
Rau cateodata...d c...penru ca ma zbat,iar cei de langa trateaza cu superficialitate totul,nu respecta,iar atunci le bat obrazu!
Am dezamagit probabil si persoanae care si-au pus sperante in mine,dar mereu am incercat sa-i multumesc pe toti,dar nu am reusit!mereu trebuie sa existe cineva dezamagit!desi poare nu are dreptate sau are!
Visez uneori cu okii deschisi,sau visam,acum picioarele sunt bine infipte in pamant(nisip,praf) si raman acolo!e bine ca uneori sa si visezi,sa te refugiezi acolo unde nimeni nu te face sa suferi,unde iti imaginezi tot cum iti place tie,unde poti fi ce vrei,fara a te lovi de zid!
Ca defect pun si suferinta....ea ma schimba foarte mult,ma face sa uit sa zambesc,sa traiesc asa cum vreau,sa fiu fericit si linistit!ea m-a consumat zilnic,pana cand am ajuns la starea de indiferenta,nepasare la problemele ce tot apar,sunt imun,bine as vrea sa fiu,pentru ca inca ma macina!
Sa trecem oare la defecte si dragostea?si ea m-a schimbat mult,si ma face sa imi doresc sa ma schimb intr-o persoana rece,inchisa!am ajuns la capitolul 3,si nu imi vine sa cred cat am scris,si cat mai puteam,nu stiu de unde atata inspiratie!
Am fost o persoana care nu se atasa foarte mult,care fugea cand vedea cum sentimentele o luau razna,un fel de scut,probabil toti il avem!,impotriva suferintei pricinuita din dragoste!!!
Am renuntat la acest scut..si uite asa au aparut si suferintele,asa a aparut o durere profunda,care nu are tratament,doar cu timpul incepi sa uiti,dar doare tare,faci gesturi la care nu te asteptai,te injosesti,devii altul...dar aici nu e vorba de suferinta,ci de ce cum sunt eu!
E capitolul care ma face fericit si trist in acelasi timp!tristetea pe care o port de ceva timp in suflet.
Sunt un romantic,da sunt,poate nu se mai poarta,dar mereu o floare va aduce un zambet pe fata unei fete,o surpriza mica,un cadou,un biletel,ceva special!multi uita sa faca asta!habar nu au ce pierd!
Imi place sa fac persoana de langa sa se simta speciala si dorita,o mica printesa,rasfatata,dar nu prea mult!obisnuiam sa imi pese mai mult de persoana de langa decat de mine,aici greseam,si incerc sa schimb!am facut cateva greseli de-a lungul timpului,acum le consider greseli,de ce?pentru ca asa mi se pare mie normal sa te porti intr-o relatie!sa vedem ce greseli!
Am fost prea bun,am lasat prea mult de la mine,mi-a pasat prea mult,m-am gandit asa am considerat eu la vremea respectiva ca merita,dar cand colo nu meritau nimik!purtandu-te prea frumos esti luat d fraier,k sa nu zik prost!!kiar esti!
imi place sa ma dedic relatiei,sa tin la persoana respectiva,sa ma faca sa zambesc,sa am la cine ma gandii!
mereu intr-o relatie,am avut ce discuta,nu au existat momente jenante de tacere,mereu am stiut sa redresez atunci knd ceva nu mergea,sa aduk pasiunea si scanteia,sa duk relatia la un alt nivel!
nu imi place sa ma cert,prefer sa stau impreuna cu ea facnad altceva,decat nervi!dar e buna si o cearta uneori,iti deschide okii!mereu imi place sa spun ce ma deranjeazza!asa e corect,altfel acumuleaza si ruptura se produce!
intr-o relatie am invatat sa iubesc!ce greu am spus acest cuvant!si ce greu o sa-l mai spun iar!dragostea te ridica si tot ea te coboara!
imi place sa aduc noul,sa fac ceva nou mai mereu,sa schimb mediul,sa nu intervina obisnuinta,plictiseala,rutina!
Nu insel!nu e drept,daca ajungi sa faci asta,inseamna ca vrei altceva,pe altcineva mai exact.nu as face-o nici din razbunare!doare tare!!!
Nu mint!aviz amatoarelor!sinceritatea intr-o relatie e foarte importanta,sunt deschis cu totul,trup si suflet!conteaza foarte mult sa dsicuti totul cu persoana de langa,sa nu ascunzi nimik.
increderea ..aici apare o mica problema!mereu am avut incredere,prea mare,si aici am pierdut!de acum cine vrea increderea mea,sa demonstreze ca merita ,sa o castige,imi pare rau,dar m-am saturat sa fiu luat d prost!
imi place sa fiu luat in brate,pupat,alintat,dorit,sa mi se spuna kt insemn pentru persoana de langa, sa arate k ii pasa!ca ma doreste langa ea,si sa se zbata pentru asta!
sunt d parere k te poti intelege cu oricine,atata timp cat vrei asta,nu tin cont de zodii,sau alte chestii de genu!daca pers ma atrage,ma simt bine langa ea,o doresc,vad ca ii pasa,sa stea linistita,ca nu voi pleca nicaieri,ci ii voi sta alaturi!
sunt in stare sa fac multe sacrificii pentru persoana de langa daca merita!si cu acest merita e o mica problema!in final toate dezamagesc!de cand am lasat garda jos,mereu am aflat ca nu merita,ca am fost mintit,inselat,dus cu presul,si poate am si permis asta,si nu am pus piciorul in prag atunci knd trebuia,sau sa-i pun capat.
O mica problema...sunt cam pretentios,nu vreau fata perfecta,ci doar potrivita,sa imi placa asa cum e,sa nu se schimbe!
intr-o relatie poti sta si o viata,si ajungi sa iti dai seama ca nu stii in totalitate persoana pe care o doresti,sau ai impresia k e the one for u!pot spune k in ultimul timp doar dragostea ma facea fericit,pkt k ea nu mai exista!s-a dus k intr-un vis!imi place ca totul sa vina de la sine,sa nu fie programat,desi mai fac mici planuri uneori,dar numai k sa iasa bine,sa apara asa cu mi-a ravasit sufletul ultima oara! Si a pus capac,asta m-a determinat sa pun punct,sa o iau de la capat,dar cu un nou Andu!unul un pik mai rezervat!poate,nu sigur,din cauza dragostei sunt unde sunt,are un rol importante,dar si fara e rau!din cauza ei speranta mea e 0,din cauza ei nu mai pot eu avea incredere iar,din cauza ei a aparut iar scutul acela!
Ajunge si despre dragoste,as putea scrie despre ea pagini intregi,triste si fericite,dar finalul nu se schimba niciodata!mereu unul sufera,si de fiecare data am fost eu!STOP!
Capitolul 4...despre ceea ce imi place sa fac,ceea ce imi place!!si aici e mult d scris,sper k ai avut rabdare sa citesti pana aici,dar promit sa fiu mai scurt!
Imi place sa ma plimb,sa nu stau in casa,sa ies oriunde si pe jos chiar,prin parc,pe plaja,cu masina in statiuni,afara cu bicicleta,la suc,la pizza,MC,peste tot,numai in casa nu!am si momentele mele de stat in casa,nu va ganditi ca nu,dar simt k ma sufoc,nu am stare,si prefer sa ies!
Imi place sa dansez..sa ies...la club....(vorba mea...nu in club ci la)desi am avut o perioada in kre eram satul!acolo ma simt liber,nu imi plac cluburile de fite,am locul meu,unde ma simt k acs!nu ma omor dupa baut,dar de la vapor,m-am invatat cu vodk!(2 voci...Oana stie;)) si acum bere,la sfatul medicului,nu m-am imbatat niciodata si nici nu am de gand,doar cat sa ma simt bine!Si t poti distra si fara alcool!eu unu pot si ink bine!
Imi place sa gatesc!!si c bine ma simt in ipostaza asta!o sa-mi deschid un restaurant kndva undeva,va invit de acum!
Imi place sa-mi petrec timpul cu prietenii,gratare,la bere la aer,la o promenada prin Mamaia,filme,meciuri(dar nu foarte multe).
Imi place sa vorbesc mult(probabil ai observat dupa kt am scris).
Imi place sa iubesc,desi doare al naibii de tare,daca nu are happy ending!
Imi place sa merg in Vama Veche,la Expirat si sa dansez pana dimineata,apoi sa fac o baie in mare si sa merg la somn!
Imi place sa ascult muzica,orice gen,exceptie manele:D dar merg si alea la lautari! Tind spre muzica veche,ma relaxeaza,dar si rock...doar fratimiu m-a innebunit cu el!
Imi place sa am p cineva sa iau in brate cand dorm!cineva care sa ma dea jos din pat,sa se urce p mine,sa fiu luat in brate "cu piciorul",sa fiu pupat!imi e km dor....
Imi place sa ma uit la filme...sunt o enciclopedie de filme!am vazut atatea...comedii,drame..chiar si horror,desene animate!fiecare film transmite un mesaj...mai ramane sa-l intelegem!te inspira,te face sa-l traiesti,iar la final sa-l mesteci!
Am trait si eu un film,stiu cum sa-l numesc..."Intalnirea care nu a fost intalnire..."a durat 2 luni si ceva...si m-a marcat pt o viatza!a ramas o urma acolo in suflet,care nu se va cicatriza prea curand!un film de dragoste...care a venit de la sine..si a plekt la fel de repede cum a venit!
Imi place sa invat!da imi place!sa stiu cat mai multe,nu stiu daca imi vor folosi vreodata,dar pot spune ca le stiu,sau am auzit de ele!
Imi place ploaia...sa stau in ploaie,sa miros aerul proaspat,sa ma plimb,sa stau in masina si sa aud picaturile lovindu-se de parbriz!
Imi place iarna...zapada,sa ma intind pe spate,sa inchid okii fara sa ma gandesc la ceva anume,sa uit de mine si de tot,si sa zac acolo pana inghet,pana nu imi mai simt fundu;iarna la munte,m-as muta acolo,asa de mult imi place,totul devine k intr-un vis,de o liniste patrunzatoare,in kre iti auzi doar propria respiratie!
Imi place sa conduc,pana termin benzina:p si se aprinde acel bec stresant p kre il urasc!
Imi place sa stau in pat si sa lenevesc,atunci knd nu am chef de nimik!sa stau in pijamalele mele,pana seara tarziu,sa mananc in pat,si sa nu ies din casa!
Imi plac lucrurile marunte care ma fac fericit!sau ma faceau!lucrurile p care unii nu dau 2 bani,iar mie imi produk o bucurie imensa:o ciocolata,o surpriza, o vizita fara sa ma astept,o vorba buna,o incurajare!
Imi place sa fiu spontan,sa fac lucrurile atunci knd te astepti mai putin,o plimbare,un plecat departe,o floare,un cadou,sa merg sa mananc la 5 dimineata,sa fac prajitura la ora 1 noaptea,sa ies in pijamale afara,sa fac baie in mare noaptea,sa fac mereu ceva nou!
Imi place sa zambesc!Cineva mi-a spus: Sa nu uiti niciodata sa zambesti,pentru ca fericirea este farmecul tau....Si ciudat cum acel cineva mi-a luat zambetul!
Eu...asta sunt EU! Cu bune,cu rele...nu e chiar totul scris,am uitat si nu poti descrie un om doar in cateva pagini,sau poti nu stiu exact!sau mai bine zis nu poti sa cunosti un om,doar din cateva pagini! Oricum acum stii mai multe despre mine,stii ce sunt si ce vreau,desi eu nu stiu! Sper k nu te-ai plisctisit sa citesti atat,si poate te face sa vrei sa ma cunosti mai mult!
Tot ce am scris sunt vorbe,nu in vant,dar faptele au fost demonstrate de-a lungul timpului!si kiar nu stiu de ce am scris,de simtit mai bine nu ma simt,sau am scris pentru voi,sa vedeti c am fost,c sunt si ce voi devenii!
Vreau sa fiu mai bun....dar aceasta realitate cruda te face sa devii exact opusul! Aveti grija ce alegeti,in fond la asta ne rezumam,la alegeri!Nu stiu daca am fost subiectiv,sau nu am scris tot,dar ce e scris sunt eu...printre randuri ma vad....si inchei!multumesc pentru rabdare!si sper sa fi citit pana aici!si o ultima intrebare.......


Cum vezi u ca sunt????



Simion Alexandru 19.06.08
(atunci am scris randurile de mai sus)

0 comentarii: