sâmbătă, 13 septembrie 2008

Ceva vesel....

O mama si 4 copilashi!Si de ce este vesel?


O familie numeroasa si unita!2 gemeni,un frate mai mare,daca 10 ani e bine,si ii tinea asa strans si protector de mana,si un bebe intr-un carut cam vechi ce-i drept! Probabil era la a 2-a generatie,daca nu a 3-a ..de a fi folosit! O mama tanara...din ce am observat eu,la tara, se cam poarta!e un must have al sezonului!Sa ai 18 ani si copil la activ!Ciudat nu?
Desi in aceasta realitate cruda e cam greu sa ai grija de o familie asa numeroasa,sa nu spun imposibil,dar cand sa muncesti si sa ii si cresti?!dar aceasta familie avea ceva special!
Toti copiii erau bine imbracati,fara haine rupte si murdare! Curati,spalati,pana si frezati!Simplu dar frumos! Nimik extravagant!Nu pareau genul de persoane cu multi bani,altfel se revedea in vestimentatie!Romanul e cam snob.cu totii suntem cred!nu vrem decat haine de calitate,firma, masini de lux,si unii uita de unde au plekt!Sa revenim...
Baietii imbracati toti in albastru....asortati,,fetita in roz,culori reprezentative pt sexe?crd!Toti aveau acea inocenta infantila,au in gand plimbare,joaca,mancare,somn,desene animate, masinute,biciclete,papusi....un zambet care emana fericire in jur!
Unul timid a venit spre mine si ma privea...naiv...ma studia asa in lumea lui...eram ceva nou,eu si cu scuterele,o multime de culori in fata lui;il intreb ce faci..nu raspunde!Apoi agale se apropie de un scuter,se uita usor la el,cu frica incearca sa puna mana,ma privea,probabil se astepta sa-i spun nu e voie....dar l-am lasat!
A atins usor si a fugit...apoi iar si iar!Fratele mai mare,vazandu-l a venit si l-a luat fara sa stea p ganduri!toti isi asteptau mama,ratacita intr-un magazin!
Bebele a inceput sa planga!!!C zgomot!daca nu eram captivat de ei,probabil m-ar fi deranjat!Acelasi frate mare,o ridik cu grija din carut,o privea cu drag,si o legana....ca un om mare!si totusi era doar un copil!
Apare mama...avea ceva in mana!oare....oare ce? O ciocolata mare pentru ei...eu o mananc singur si nu m-as satura!Dar pentru ei....era ca un vis devenit realitate!o bucurie imensa!pt mine....o simpla ciocolata!
Si mi-am adus aminte de mine....de zilele de vara,de vacantele lungi...si de momentul knd ajungea mama acasa de la munk!o vedeam pe geam si o asteptam in fata usii...si parca stia...scotea bunurile si imediat saream p ele!aveam acelashi zambet ca acei copilashi!bucurie!!!
A luat bebele in brate,carutul si au plecat usor!Cei trei frati,veneau in urma,impartind ciocolata egal!mancau cu pofta...imediat m-am dus si mi-am luat o ciocolata,dar nu avea acelasi gust!
Conculuzia.....de ce e vesel?
Bucuria de a fi copil,familia unita,ciocolata,grija,dragostea de frate si de mama!totul!am fost si noi ca ei...dar ne-am pierdut p drum!
O imagine de genul....ma binedispune,nu stiu dk si p voi!?dar daca i-ai fi privit,sau macar incearca sa iti imaginezi,sigur ai avea si u un zambet p buze!eu l-am avut!
E greu sa cresti 4 copilashi,sa ai grija sa nu le lipseasca ceva,sau daca le lipseste,sa completeze cu multa dragoste! Nota 10 pentru parintii copiilor! Poate nu-s perfecti,nu pot judeca un om dupa aparente,dar pentru imaginea lor,si zambetele de pe acele fete fericite,merita acea nota!Si sper ca peste ani...sa le multumeasca!Sa isi aduca aminte de sacrificiile parintilor! Cu ocazia aceasta le multumesc si eu parintilor mei!!aveti un 10 pt ceea ce sunt azi!

0 comentarii: