marți, 30 septembrie 2008

D c iubim femeile......by Mircea Cartarescu


Citesc un rand....shi fac o pauza!Ma pliktiseste......dar lipsa d ocupatie ma duce la a mai citii un rand...si ink unul si ushor....ma captiveaza! Cuvintele se scurg intr-o insiruire de litere,apar lucruri noi,un stil aparte,park il recunosc.....!!desi e prima oara knd iau contact cu Mircea Cartarescu!dar later voi spune si de ce!
Ma asteptam....dupa titlu la o altfel d abordare,la altceva sincer!mare mi-a fost mirarea knd am vazut despre ce e vb!dar nu putem judek o krte dupa titlu sau coperta!la fel si cu oamenii!desi in realitatea aceasta cruda multzi o fac!
Revenim in lumea cartilor...a viselor.....a femeilor!e o carte dedikt femeilor....desi nu stiu,park se potriveste barbatilor!despre cum vedem noi lumea femeilor si c gasim in ea!
Totul decurge k o povestire in rama....capitole diferite,perioade de timp diferite....ink d la o varsta precoce.....oameni diferiti,personaje simple dar complexe,descrieri precise, imaginile decurg park dintr-un film c reprezinta viatza unui om confuz!confuz de ce?!
Se kut pe el.....si intr-un final se gaseste.....desi nu stie sigur!Cine sunt eu?!un mik kpitol....si are o expliktie concreta.....si mai bine citesti krtea!e o intrebare p kre mi-am pus-o zilnik in ultimul timp!si nu mi-am gasit raspunsul dorit!dar mi l-a oferit cartea si km are dreptate! era sub okii mei!era in mine! noi ne referim in general la noi.....la acel eu....din privinta....mediului in kre traim!d kre apartinem!d kum ne vad restul......d c suntem pt restul!dar ce suntem pt noi!ce vreau eu sa fiu pt mine?!nu pt altii!aici e problema d kre ne lovim noi mereu!ne pierdem in realitate.....! oare un sofer vrea sa fie sofer?sau a avut alte aspiratii?si nu a stiut sa profite de oportunitatile vietii!sau a ales un drum.....kre l-a adus...intr-un autobuz!sa-si urasca jobul?!
Ajungem intr-un moment al vietii....in kre nu ne regasim....in kre nu mai stim c vrem,in kre totul nu mai e la lokul lui....!nici kiar u!si vrei sa o iei de la 0.....sa t regasesti!in krte primesti un rasp bun.....!
shi ushor parcurgi cartea.....o devorezi.....k p un kinder bueno!bine...eu fac asta!;)) si ma apropii d final......exista si un mister.....unul p kre nu stiu dk il voi afla....dar finalul d c sa mint mi s-a parut un pik km extravagant...din simplu a devenit complex....nu k nu am inteles...si nici nu vreau sa critik,pt k nu-s in masura!eu doar.....imi expun opinia!sau poate doream alt final!
Shi d c recunosc......eu krtea......pt k ma vad p mine....!ink din primele randuri...am fost cucerit...d stilul d a povesti!modern!fara cuvinte grele si de neinteles!exact cum scriu eu uneori....!nu ma pot compara cu el!el e un om renumit....eu unul kre isi exprima gandurile si starea in scris......dar.....e acolo ceva....c seamana!acum cine a citit krtea.....kiar vreau sa-mi spuna dk e kiar asa...sau.....!astept comentarii.....

0 comentarii: