luni, 29 septembrie 2008

I miss u....

MIss what?

Urasc.....urasc trecerea de la o stare la alta!ufff!dar stii kre e faza.....desi o urasc!imi place!imi aduce aminte!d mine!de partea din mine...kre se ascunde acolo si vrea sa iasa la suprafata....dar nu o las!nu m-am schimbat!dar ma ascund!Imi ascund sentimentele!pana knd....nu stiu...pana o persoana va aparea si se va scalda in visele mele!desi nu mai visez!Am realizat.....k imi e dor.....imi e dor d mine.....si de...!nu de o persoana!ci de relatia in sine!persoana a disparut demult din sufletul meu!nu meritasa fie acolo!dar amintirea ei da!imi e dor sa am zambetul acela kretin p fata mea fara motiv!imi e dor sa am cu cine ma plimba seara knd scap d la munk...,sa stiu k merg spre ksa,uitandu-ma p geam...si o persoana acolo...ma asteapta si se gandeste la mine!asa drumul spre ksa....e doar gandindu-ma la ce o sa manank,stomakul fiind prea gol!si pliktisitor!dor sa simt p cineva langa mine,sa o las sa se apropie de mine....si sa nu mai fiu asa de .....inchis in mine!dor sa fiuluat in brate si ......pupat!privit si adorat!dor d a simti iar!ceea ce a pierit odata..... Dor....sa ma trezesc dimineata....si sa fiu strivit sau impins din pat.....dor sa pregatesc un mic dejun,sau sa mi se pregatesca....sa stau o zi numai in pat..sa ma uit la filme si sa ies doar pt mancare,sau sa sun.....alo....vreau si eu o pizza la.....!!
O nostalgie din trecut isi face aparitia.....nostalgia d a avea p cineva langa u....deshi m-am dezobisnuit si imi e bine si asa!dar park.....e mult mai bine...sa simtzi ceva pt cineva!cineva special!
Shi nu in ultimul rand.....imi e dor...d lungul drum spre vama...alaturi de cineva....oarekre da....nu t gandi la o pers anume!pt k nu exista!ink!si nici nustiu knd.....dar stiu k imi e dor!
Senzatie doare....d dor!privesti un film.....shi vezi...cum u erai parte din el,mergi undeva....si iti aduci aminte....k aici a inceput totul,auzi o melodie.....si imaginile apar .......pana si o simpla floare....pffff!si imediat ma apuk un sictir....o indiferenta...si revine starea de veselie! e asafrumos afara....soarele isi arata coltzii.....mi-au inghetat picioarele si nasul roshu k la reni,dar e frumos!
Sunt sanatos....si am un dor....nebun!nebun inkt sa-mi spuna.....smile!ai d ce!chiar ai!priveste in jur si o sa vezi!ksk okii!
Shi kiar am.....!!!lucrurile se aseaza d la sine ....p fagashul lor.....si desi ink lipstese ceva imi e bine!!!!
Kndva acolo si acel dor isi va urma cursul si isi va face lokin viata mea.....si sper,doar d data asta.....sa fie cu cineva kre merita!

0 comentarii: