duminică, 7 septembrie 2008

I wish...

Racoare,umbra...o stare de plictiseala continua,ar trebui sa invatz,dar cheful s-a pierdut pe drum,si multe ganduri ascunse,ce vor sa iasa la iveala,cu ajutorul unei foi,si a unui pix albastru,ce se chinuie sa scrie.
Azi,5 septembrie, vreau sa fiu optimist si plin de speranta! Si asta doar azi,maine sigur aceasta stare va pleca,asa cum toti plecam mai devreme sau mai tarziu din viata unei persoane!
De unde aceasta speranta?Nu stiu!!!Si nici nu incerc sa aflu!Imi place starea pe care mi-o lasa,si daca as incerca sa o descriu,mi-ar lua prea mult,si nu vreau sa vorbesc despre asta,ci despre speranta!
Sper ca.....!!!cu totii speram:ca ziua de maine va fi mai buna,ca vom reusi la un examen,ca vom gasi persoana iubita,ca vom castiga la loto,sa gasim un loc de munca mai bun,sunt doar exemple,lista poate continua,de la om la om ea difera!
Partea buna a sperantei....este k e nemarginita...putem spera la lucruri indepartate,de care suntem constienti ca nu se pot intampla.E benefica! Aceasta speranta te face sa zambesti,sa ai o perspectiva pozitiva,sa vezi totul colorat,sa tinzi spre fericire desi nu o ai!
Azi eu sper..ca maine sa fie mai bine ca azi,sa ma descurc la examenul de maine,desi nu am invatat,dar am o noapte la indemana sa o fac,sper sa se faca ora 6 sa plec mai repede acasa,sper ca mancarea pregatita d buni sa fie buna(doar sunt eu...trebuia sa spun si ceva de mancare nu?),sper sa am un weekend plin,si sa recuperez cele 2 saptamani pline de medikmente si stari de moleseala,sper sa fiu sanatos,dar pentru asta trebuie sa am grija si de mine,sper...
Vezi cate sperante apar..unele chiar neinsemnate,dar care te fac sa zambesti si sa te simti mai bine!?Aceleasi lucruri mici pe care refuzam sa le bagam in seama,sau chiar nu le vedem,pentru ca okii si sufletul sunt in alta parte!
Stii...conteaza foarte multa sa vrem sa existe speranta si atunci o vei avea!E imediat dupa coltz!
Bate la usa!Trebuie doar sa-ti deschizi sufletul si mintea...
In final, sper sa las pe cineva sa se apropie de mine,sa nu ma mai sperii,sa nu mai fug cand apare cineva si vrea mai mult,dar sper sa merite,ca sa fac asta!Intai trebuie sa-mi demonstreze...si apoi poate,dar nu-s sigur daca resping iar...sau....
Si cu totii stim...
Speranta moare ultima....
Dar moare si ea!!!
... si odata cu ea....si o parte din tine!

0 comentarii: