vineri, 12 septembrie 2008

Iar nu am somn....

Ma chinui sa respir....lipsa acuta d aer...somnul fuge d mine kum fuge soarecele de pisik,si stau!m-am pliktisit de net....dar si knd nu am....si pik....sa vezi ce injur!pierd timpul aiurea!stagnez! si iar nu fac nimik!doar k nu ma mai complak in situatia asta! maine am chef d cumparaturi!desi...intr-o zi o sa-mi arunce bunikmea lucrurile din dulap!cik sunt prea multe!niciodata nu e suficient:))mereu mai gasesc cate ceva!si nu-s innebunit dupa haine!doar k....in momentu d fata,asta ma face fericit!si multa multa ciocolata!
E asa liniste.....pana si afara.....abia dk zaresc un om!astenie d toamna?maybe.....maybe not! imi place toamna!nu-mi place frigul!ador ploaia,urasc noroiul!
Mi s-a reprosat k scriu prea trist.....dar ce sa-i faci?:)) maine promit sa scriu ceva vesel,la ora asta nu am chef si nici starea necesara!mi s-a facut si foame!dar rabd! imi iau perna in brate,trag patura,si ........si nu-l gasesc p mosh ene!poate trebuie sa-l kut in alta parte!hey tu?nu treci si p la mine?
Gata cu randurile.....p noaptea asta!revin la incerkrea de a visa ceva frumos....nici nu mai stiu sa visez!pff..............n buna!

0 comentarii: