luni, 29 septembrie 2008

Indiferent de adevar....

Oamenii vad ceea ce vor sa vada!

D kte ori am refuzat sa vedem adevaruldesi il stiam!constientizam si.....ne minteam singuri!

Si aceasta minciuna doare cel mai tare!fara sa ne dam seama ne faceam un rau mai mare!unul kre iti infige cutitul in piept!si ramane acolo o lunga perioada d timp!

Niciodata nu ascultam......deshi....ni se spune..ai grija, d c nu faci asa...nu e bine ce ai ajuns!o iei p o kle gresita!pana nu ne dam singuri cu capul de pereti,pana nu realizam k ne e rau.....nu ne invatam minte!si atunci....devine greu!dar ridici capul si o iei de la inceput!un nou moment 0!

AM realizat.....dupa o lunga perioada de timp,dupa multa durere,tristete,pesimism,si multe kestii cu implikri negative.....k am gresit!si recunosc!Poate trebuia sa ascult si de alte pers......deshi le dau satisfactie acum knd obs c spun....dar nu-s orgolios....!dar nu regret k am gresit!am invatat mult prea multe,mi s-au intamplat la fel de multe....si am fost fericit!asa cu bune si rele!cu lumea mea!

Ciocnirea d zid a fost un shok.....park trezit la realitate...vedeam lumea cu alti okii!km negru totul,dar uite acum....totul e alb!deshi nu exista un motivanume!ci doar am realizat k mai mult rau imi fac dk stau asa!si d knd am pus stop!totul e mai bine!zambesc din senin deshi nu-s indragostit!rad si ma distrez!am momentele mele d singuratate!dar a inceput sa-mi plak aceasta viata in kre contez eu mai mult,dekt pers d langa mine!si nu am devenit egoist!dar consider..k meritam mai mult....sa fiu respectat,iubit si ingrijit!am dat tot...si nu am primit nimik in schimb!nu e corect!dar amintirea e frumoasa!

Am vazut in persoanele de langa.....ceea ce vroiam eu sa vad....sau mai bine spus ce au vrut ele sa vad,am fost orb,naiv...dar fericit!morala e...ksk okiidk nu......stiti continuarea!acu ii am asa larg deschisi...inkt vad prea bine...cine stie pana knd!sper k mereu!inkrederea mea in pers de langa e km....nula!demonstreaza-mi k meriti...si vei avea tot c am si pot sa-ti ofer!p mine!shi nu ai sa regreti!am multe d oferit.....si plin d surprize plakute!

O da....parere buna despre mine....nu?!NU......SUNT F ASPRU CU MINE!astept asa multe de la mine.....pkt k m-am plafonat intr-o perioada!dar mi-am revenit!si promit multe!PT MINE!si pt restul oamenilor din jur.....

Mai sunt unii oameni.....kre vad cum minciunile p kre le-au arunkt.....ii ajung din urma!si realizeaza ce au pierdut!abia knd pierzi p cineva realizezi kt d mult tii la pers respectiva!si nu e vorba d obisnuinta!Altii refuza sa vada adevarul......kre e la vedere....sub nasul lor,si knd e prea tarziu isi dau seamade greselile facute!si mai sunt oameni...kre nu accepta adevarul si fug......dar fuga nu e o lupta!ci as spune o lasitate!nu rezolva nimik!doar isi neaga suferintasi nu scapa de ea!Nu e o solutie!am vrut sa fug...si poate ink vreau!dar m-am decis sa lupt!si uite asa am ajuns azi aici!

Un pik mai vesel...cu zambetul p buze....si cu o vedere mai buna asupra unor lucruri p kre in trecut refuzam sa le privesc!am fost bun....poate mult prea bun!dar voi fi la fel!ma reprezinta!

1 comentarii:

Anonim spunea...

de cand am descoperit blog`ul tau..in fiecare zi intru sa vad ce ai mai postat...am observat ca ai folosit de destule ori cuvantul "a merita" si asta..in lucrurile cand te referi la dragoste...si anume..sa gasesti pe cineva care sa merite...ai incercat vreodata sa cunosti un om..din toate pct`le de vedere si sa vezi daca intradevar acea pers merita sau nu? sau doar crezi ca intalnind`o si petrecand cateva ore cu ea...sunt suficiente pentru a cunoaste intradevar pers care ar putea sau nu sa fie alaturi de tine? ai incercat sa acorzi vreodata cuiva sansa sa te descopere? sa o lasi sa incerce sa te faca fericit si sa poti zambi asa cum iti doresti? sau..de fiecare data ai fugit?....as vrea sa incerci sa te gandesti la aceste lucruri..si sa imi raspunzi...daca vrei :)