sâmbătă, 13 septembrie 2008

Las in urma....

Aseara cineva....mi-a spus.....andu ce esti asa suparat......!!!!a avut un efect de bling bling!trezirea!
Gata cu gandurile rele....cu suferinta si starile de tristete!Spun azi STOP!m-am saturat de asa ceva! vreau sa zambesc... Si o iau cu inceputul.........!
Buna dimineata lume!buna dimineata realitate cruda!orik d greu ar fi....mereu ma voi ridik! A fost nevoie d o ploaie,sa vinasa spele totul,si sa ia....gata cu norii negrii! Desi acum sunt km ud...norok cu un tricou d schimb;)de knd asteptam asta!si sper sa nu fie trecator!uite deja zambesc;)pt k vreau si pt k pot;)
M-am trezit k dintr-un cosmar...ce se reversa asupra mea zi d zi!d azi vreau sa fiu mai bun cu mine!sa scriu mai vesel...sa vad lucrurile altfel!desi stiu sigur...o sa ma lovesc iar d probleme.....dar cum am trecut pana acu peste ele....voi merge inainte zambind:D da zambind!uite acum iese soarele...sper sa iasa si la mine!sa intre si in viata mea!dk nu...il fac eu sa apara:D sunt descurcaretz!
Am fost slab...pt k probabil am vrut eu sa fiu....sau de ce sa nu recunosc...kiar am fost!dar nu renunt la mine!am multe d oferit!si vreau sa fac si mai multe!toate la timpul lor!nu ma grabesc!am o viatza in fatza!
Nu poti sa fii mereu fericit....ar fi prea frumos nu?!mai tre sa revii si cu picioarele p pamant,sa realizezi unde esti,si ce ai!totul e trecator..ok!persoanele vin si pleak!ok!raman amintiri.....poate si o urma de regret....dar conteaza mai mult sa inchizi okii,si sa ai o amintire frumoasa la tot ce a fost!pt k asa a fost!dk am fost prea bun....am fost pt k am vrut!o sa fiu iar!asa sunt eu!nu are rost sa ma schimb!daor sa deschid okii...si sa o fac pt cineva kre merita!si poate va merita o perioada d timp...shi dupa.....ramane de vazut!dar si atunci kiar dk va fi greu!voi zambii!asa a fost sa fie!merit ceva mai bun!nu spun k mi se cuvin lucruri...dar tind sa krd....k am si eu nevoie de ceva bun si frumos in viata mea!si in mare!depinde de mine!si de neprevazut!le voi impkp amandoua!
Shi.....d azi.....sper!!!o urma d optimism!
Las in urma tot ce a fost......las in urma un andu posomorat,si ii fac lok unuia nou! Poate un pik schimbat,poate un pik mai rau,poatemai bun,poate mai vesel,poate mai zambitor,poate....!!!incerc! si o sa fac tot posibilul!
So...ce facem azi......nu vreau sa ma pliktisesc?
Bem?plimbam?spargem salariul la noul mall d fitze al Constantei? nuuu....

Azi zambim!!!!!bine si celelalte:)))

1 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur ca in sfarsit ai reusit singur singurel sa treci peste tot ceea ce a fost rau. Ti-am zis ca nu ai nevoie de nimeni ci doar de incredere in tine. Totodata...familia ramane familie. :)