miercuri, 10 septembrie 2008

O poveste despre noi...

nOi....


Un om si o oama....un domn si o doamna....un baiat si o fetita.....un sot si o sotie,o sora si un frate!din kte observam mereu exista un dual!mereu totul se rezuma la 2,indiferent d kt egoism avem in noi!nu putem trai o viatza singuri!de fapt nu stiu dk concep o viatza in singuratate!batraneteasi singuratatea nu se impak foarte bine!
Noi oamenii...........da noi.....tu d acolo c citesti,eu d aici kre scriu......tot un 2 suntem!tu kre cumperi d la piatza,iar cel ce vinde.......profesoara kre iti preda,si tu kre asculti,medikul kre t salveaza,pacientul kre ii umple buzunarele medikului,politistul kre t opreste,si poate bine iti face k ti-a salvat viata,si iti da amenda pt viteza,si tu....kre calci pedala pana la fund...grabindu-te.....si unde ajungi dk t grabesti?tot acolo...cu 10 minmai devreme......sau potzi sa nu ajungi....e alegerea ta,desi il injuri p domnu capsunik...el ti-a facut un bine...!unul kre t roaga sa-i dai un ban...si tukre il oferi..avand un suflet bun...si plin d mila!mereu ne rezumam la 2!uneori poate si la mai mult!da in special 2!
Noi suntem........ceea c vrem sa fim!c alegem sa fim!buni sau rai.....ursuzi sau fericiti........plini d zambete sau lacrimi.....cum si aceste stari...sunt mereu 2!si nu numai ele!pana si animalele au nevoie d companie si se simt singure!
km tot c facem se rezuma la 2......cifra 2!nu stiu dk ai avut timp sa realizezi asta....sau nu vrei sa realizezi!e o diferenta!nu stiu dk esti d aceeasi parere cu mine....dar e opinia mea.....cum vad eu lucrurile uneori!maine poate le vad altfel!sunt mai schimbator p zi c trece cu starile mele,dktlaptele kre se strik dk nu-l lasi in frigider si se face acru!dar sunt ale mele si eu ma jok cu ele!
noi oamenii.....wow...experiment la geneva....sf lumii...trebuia sa ma leg d asta.....mare tam tam!pt ce?t influenteaza cu ceva?u aici ei acolo...oricum nu ai cum sa opresti asa ceva!t impaci cu gandu!wow...si t uiti in spate si vezi c ai realizat!da da!ia zi ce ai realizat?unii k au o familie,altii au ales o cariera,altii nimik,sunt feluri si feluri d idealuri sau vise.....dar ce am realizat cu totii!e intrebarea buna!tot rai suntem intre noi!tot egoisti!tot....nu vom fi mai buni!intrebare......am pus-o pt cineva....kre se gandea...dk maine moare ce face!kre sunt ultimele 3 lucruri p kre le-ai face?dar d c tre sa le faci doar atunci....si nu le poti face acum!knd poti sa t si bucuri d ele!bine nu sa spargi o bank:)) 3 kestii mici,kre nu produk pagube,p kre vroiai sa le faci,si iti aduk un moment d fericire!trektor si el!
Trecut...viitor.....ink un duo......ne agatzam cu disperare de trecut..si uitam sa traim in prezent,k sa nu mai spun d viitor! unii isi traiesc viata,in fiecare zi,k si cum ar fi ultima din viata lor....si fara regrete!si kiar sunt fericiti!maine le poate fi mai rau!dar azi d exemplu le e bine!sa facemsi noi oare asa?
in fine...nu stiu c vroiam sa spun cu acest articol......poate am realizat ceva,c au realizat si altii....sau poate nu!nu stiu!dar sunt randuri!sper sa intelegi ceva din ele!si kiar t rog sa rasp d la intrebarea d mai devreme!lasa un comm..si spune!
3 LUCRURI P KRE LE-AI FACE.....!?

4 comentarii:

Anonim spunea...

1.as vizita egiptul...
2.as face sex cu un necunoscut
3.as manca multe, multe capsuni, pana mi se face rau :)) astea sunt cele 3 lucruri .

zambet spunea...

1.as incerca sa calatoresc cat de mult as putea... sa vad lumea....sau cel putin sa imi cunosc tara...
2. as incerca sa fac lucruri noi...lucruri care intradevar sa ma faca sa simt ca traiesc ...
3. voi incerca sa zambet cat de mult pot...

tu? care sunt cele 3 lucruri care le`ai face?

rux!r spunea...

1. mi-as cauta prietenii(adevaratii prieteni) si familia :D sa le spun ce inseamna pt mine
2. mi-as reaminti toate momentele frumoase pe care le-am trait pana atunci
si 3. as sta p plaja uitandu-ma la mare pana cand totul se va termina :))) si cam atata :P

Simion Alexandru spunea...

Nu ghicesc...dk vrei sa spui cine esti ok...dk nu...e decizia ta! imi e cam cunoscut stilul d a vb!
eu 3 lucruri!
sar cu parasuta!
sa sar cu coarda elastik!
apoi sa petrek timpul ramas cu o pers la kre tin!dk exista!momentan nu prea vad una!si dk nu exista! sa vad...toate capitalele din. lume!dk e timp!