duminică, 14 septembrie 2008

O zi d toamna....

Am scos nasul afara.......brr! Un fior rece imi strapunge pielea...dar e totusi plakut! Nu mai mor d cald,nu ma mai sufoc!racoare!unii ar spune k-s nebun...dar nu...kiar imi place toamna!dupa o vara.....sufoknt!
Un orash pustiu....asa e constanta dupa aceasta vara lunga...si plina!un bulevard tomis la ora 12...arata k dupa o furtuna kre rade tot in urma ei!ktiva oameni rataciti....merg agale....unul cu fes....kiar asa d frig sa fie!sau nu...e doar moda!Cum sa uit asa ceva!tre sa fie un must have al sezonului de toamna nu?!magazinele inchise......rar gasesti unul....ku marfa in geam,si clienti lipsa!
Eu merg intr-o doara.....p strada cu frunzele cazute...o mama isi plimba bebele prin mini parkul plin d terase amortite si ele!ma uit in jur....e km grii totul!da imi place!respir respir! un are curat....rece si plakut!ajung la facultate....putina lume....un examen amanat cu o ora...o limonada...sa-mi taie greata...doar aseara a fost sambata nu?!o mik depanare de amintiri din voiaj,kteva glume si hop examen!prea ametit k sa vad foaia...prea pliktisit sa-mi aduk ceva aminte!dar trebuie....si uite cum zboara cuvintele....gata...am terminat!primul!hai acs sa fac nani...!
Da uite kum nu dorm.....stau ...ascult o melodie....Welcome in my life.....search youtube:) ma reprezinta un pik...dar azi sunt vesel!ai uitat;) si maine la fel:) hai va las.....

0 comentarii: