joi, 25 septembrie 2008

Ora 17...

..in zare!!!


Ink o zi d munk se apropie de sfarsit,minutele se scurg ushor spre ora 18!Sunt simple numere...c reprezinta ore!dar in realitate....timpul trece!iar noiodata cu el...nu spun imbatranim,dar o zi cu o zi se aduna si tot asha....in fine ai prins ideea!
Ora 17....shi ies la aer! ma loveste ushor o adiere de vant placuta,rece,patrunzatoare....soarele isi face lok printre norii albi intinsi de-a lungul in zareo raza ma loveste peste okishori,imi lumineaza fatza,si imi face okii verzi!respir un aer proaspat,ma chinui sa respir,ink un mik atak d panik,kre a trecut si el,la fel k orele ce s-au scurs pana la acest moment! si-mi revin! si realizez c frumoasa e ziua la ora 17!sa incerci si u! nu stiu dk o sa si vezi! Privesc imaginea in sine......e doar o priveliste linistitoare!frumoasa!t cucereste!si t face sa t bucuri d viata,k traiesti,si iti da un chef nebun de a face tot ce-ti trece prin minte!un zambest kretin,inocent,si fara motiv apare p fatza ink scaldata in razele soarelui!
Case...da multe case....pregatite de toamna,se vad departe,p deal se continua....pana nu mai faci distinctie intre linia orizontului si casele in sine!park totul se uneste,intr-un jok d culori si lumini!norii razleti zboara lin!nu vestesc ploaia,si nici furtuna!ci ink o zi d toamna frumoasa!cea de maine!totul e ink verde,un pik de maro apare,dar nu suficient inkt sa domine totul!dar curand o va face!Un iz....de toamna...sigur il stiti cu totii!mirosul d struguricoptzi,iti imbata narile,il simti si park il gusti!asa de puternik este!te gandesti..la culesul viei....la copilarie knd te urki p scara si kiar erai bucurosk poti da o mana de ajutor,acum e doar un automatism!si o mana de ajutor!
In gradina,un om isi gospodareste curtea,are grija de animale,o atmosfera de tzara,aceeasi imagine p kre o vedeau si stramosii nostrii acum vreo 200 d ani!nu s-a schimbat!unele lucruri nu se schimba! Copiii vin ushor d la scoala,ghiozdane grele in spate,alearga,se joaca,se lovesc,se privesc si tipa!sunt fericitik au skpt de ink o zi d scoala!acea scoala kre t chinuie mereu!dar isi are farmecul si scopul!
Un catzel isi face si el prezenta,prea puturos sa latre,sau sa-si miste corpul,sta intins sub un copak umbros!park ascunzandu-se de caldura sofocanta ce a disparut odata cu vara!
Shi revin la mine.....eu stand acolo....p o mik panta,hipnotizat d ce vad...si realizez k devin orb fara sa vreau si refuz sa vad binele acolo unde e!simi-as trage o palma peste fatza...deshi viatza a avut grija deja d asta!Parul o ia razna in bataia vantului....ma ciufuleste si mai tare,d park nu as fi deja,aerul imi intra-n piept,si simt ceva! e o bucuria venita din lucrurile simple!d la natura!d la ceva c am zilnik in fata,si mereu refuz sa o privesc!dar azi e altfel!azi totul e colorat!pana si eu intru in acest peisaj!pt k am uitat d probleme si griji pt o clipa mai mare!si pur si simplu intru in aceasta imagine de poveste!ash face o poza....dar nu stiu dk pot prinde tot c am descris!o poza e mai buna dkt o mie de cuvinte!
Priveste....acolo unde esti!kiar si acum!scoate capul p geam,knd vii spre casa d la munk,knd iesi la balcon,doar k acolo vezi blocuri si verdeata iok,knd mergi la o plimbare,pune pause la tot ce misk!si faci o poza asa prin okii tai!o sa t simti mult mai bine!si avem o lume asa mare,p kre o uitam,si d kre ne batem jok uneori!Si....soarele incet apune,semn k trebuie sa ma pregatesc sa plek acs!m-am trezit din acest vis d moment!si am revenit la realitate!dar raman cu acea imagine,si o vad cu altzi okishori!so...o seara placuta!

0 comentarii: