marți, 9 septembrie 2008

Satul de....

furtuna din sufletul meu!


Un geam....k orikre altul....stau si ma privesc in el.....!Shi c vad...

Ma vad p mine.....okii nasu....parul....uu tre sa ma tund krd,kiar si sa dau si barba jos...m-am cam neglijat zilele....c au trecut!darincerc sa vad....mult mai departe d un om k orikre altul....incerc sa vad ce-mi trece prin minte,prin suflet! Afara...e urat....racoare dar plakut,norii stau p cer si asteapta o mik descatusare,se uita iar la mine mirati....iar eu la fel la ei!imi seamana atat d mult!prevestesc o furtuna.....o ploaie rece...un fulger razletz,urmat d un tunet....asurzitor!acea furtuna o am si eu in sufletul si minteamea de ceva vreme...si nu stiu d c nu trece!afara apare soarele si gata.....totul dispare intr-un min.....dar....oare apare soarele si la mine?slabe sanse!!d fapt...nici nu mai crd aceasta vorba!mi se pare d prost gust!si nu e vorba numai de pesimism! Un mic nor si-a facut lok in sufletul meu...il acopera...si nu lasa un zambet sa rasara!se spune k ploaia sterge orice urma....dar p mine doar ma udasi atat!mai iau si o raceala....o droaie de medikmente...dar tot nu se schimba ceva cu mine!totul ramane la fel d pustiu! Sunt satul sa mi se spuna ce sa fac.....kiar sunt....mereu se gasesc persoane kre sa gandeasca in lokul tau!kre se ofera sa iti aleaga un drum,unulkre tie nu iti place,kre nu t atrage....t lasa rece!dar ei considera k e cel mai bun pt u!si u trebuie sa faci k ei!altfel t considera rebel!k nu gandesti!k nu ai grija d tine! satul sa fiu confuz.....sa resping persoanele kre kiar vor sa se apropie....iar eu nu le permit asta!habar nu am d c!!!as vrea sa ma inteleg cu astasi nu reusesc!e un sentiment ciudat,incerc sa-l explik,sa-l definesc,dar nu .....probabil norul negru din suflet isi spune cuvantul again! satul sa nu stiu ce imi place!sa fac si eu ceva...pt k imi place!si nu sa am doar impresia k imi place....tot nu ma multumeste!km nimik in ultima perioadatimp! satul....d realitatea aceasta cruda.... O...probabil gasesc o mie d motive d kre sunt satul....si niciunul p kre sa-l doresc!unul kre sa-mi arate o noua perspectiva,un nou inceput,ma tot agatzde acest nou inceput....da nu fac nimik in privinta asta!nu stiu de unde sa incep cu el!poate prin a-mi intiparii in minte....:potzi mai mult,mai bine!potzi sao faci!doar d tine depinde totul!si da....doar d mine......dar norul respectiv iar isi face aparitia...si buum;)t trazneste iar!si iar!pana knd ai senzatia k nu mai potzi!dar....uite k potzi....t ridici si continui cu el in suflet!si t amagesti iar!mergi cu el in paralel,incerci sa-l ignori,simereu iti readuce aminte....buei prostule sunt acolo....nu ma mai evita...k nu scapi d mine asa usor!
Sper intr-o raza d soare......sper in mine!si atat!d restul nici k mai imi pasa ce spun!asta k sa vedeti k am si o urma d speranta!si k vreau!

Dar pot?!!

iar imi da peste nas ...replik...Dk vrei potzi!!!

Vreau si simt cum nu pot...vointza am..ambitie am...dar lipseste ceva.....
si pana aflu ce......o sa ma lupt cu norul acela!poate poate dispare!

3 comentarii:

zambet spunea...

nu voi incerca sa elaborez un raspuns acum la cele scrise de tine... doar voi atasa niste versuri dintr-o melodie...sper ca vor fi suficiente sa reusesti sa treci peste aceste stari....

"Well open up your mind and see
Open up your plans and damn you're free
Look into your heart and you'll find love love love love
Listen to the music of the moment
We're just one big family
And It's our God-forsaken right to be loved love loved ...

asa ca....try to be FREE and be YOU..si sigur vei reusi sa treci peste....

Adrian spunea...

versuri din jason mraz - i`m yours :P

zambet spunea...

exact...melodie pe care o are si simi si o stie f bine:) ar trebui sa o asculte mai des... am vrut sa atasez mai multe versuri dar...am considerat ca astea vor fi suficiente pt moment...sunt curios/a daca isi va da seama cine sunt....fara indici...