marți, 30 septembrie 2008

Traim....


...intr-o realitate cruda!
Noi oamenii....ne facem rau singuri!
Suntem egoisti,avem interese ascunse,orgolii si ambitii nebanuite! Avem impresia k ni se cunive totul,knd kolo e exact opusul!
Am creat o realitate....cruda! In kre abia dk mai gasim o urma d bine,si aia se gaseste in dragoste,ea te face mai bun!mai deschis si mai....om!
Knd te-ai gandit ultima oara la binele unei persoane p kre nu o stii? knd ai ajutat ultima oara p cineva fara sa ceri nimik in schimb? knd ai oferit dragoste fara sa ceri inapoi?si nu ma refere la genul ala d dragoste!knd ai facut o fapta buna!Cuvintele potrivite!
Shi unde am vrut sa ajung.....priveste poza...si spune-mi exact c vezi?!primul lucru la kre t gandesti kdn o zaresti!sa fie oare cumva tristete?durere....si compasiune?sau doar indiferenta?
Uitati la ce ne-a adus aceasta realitate......la imagini sumbre,cu copiii dezbracati,inghetati d frig,cu okii mari si negrii in kre se revarsa durere! fiekre vede ce isi doreste!
Eu vad un copil....unul neajutorat d soarta!unul kre nu stie ce sa faca k sa-i fie bine!viata e cruda!poate nu merita asa ceva!d c sa nu mearga si el la scoala k altii,sa fie imbracat,sa manance o ciocolata,desi nici nu stiu dk stie cum arata una!dar nu.....el trebuie sa o ia de jos!dk e rezistent supravietuiese si scoate capul timid printre oamenii mari!si desi plin d teama...invata sa se descurce!are nevoie d asta,altfel e o cauza pierduta!
Multi se implik in ajutorarea copiiilor,altzi dau din gura si nu fac nimik,dar noi ce facem? ne mintim singuri k avem problemele noastre,k la noi cine se gandeste?dar la ei se gandeste cineva?! as spune nimeni...dar.....
Pt aceea privire.....ar merita k data viitoare.....knd un baietel ne cere ajutorul,sa il oferim! are nevoie de el!P knd noi......ne putem lipsi d undele lucruri!o hainuta,un tricou....o perche de pantofi!d c sa fim rai...sa arunkm...knd putem ajuta p cineva kre kiar are nevoie!
Uneori uitam de unde am plekt....ni se urk la kp,si judekta e alterata!dar putem sa fim mai buni!de noi depinde cum!pana si cel mai simplu gest,fapta....pt acel copil e ceva special!pt noi....
o nimik toata!
Traim...sa facem o lume mai buna......intr-o realitate cruda!

1 comentarii:

g spunea...

daca ar gandi mai multa lume asa...s-ar schimba ceva in bine pt sufletele nevinovate care au nevoie de ajutor.nu am putut intinde o mana de ajutor ori de cate ori am vrut,dar atunci cand am putut face asta,am facut-o cu draga inima.sa vezi bucuria din ochii unui copilas,in clipa in care parintele ii spune:"nu-ti cumpar nimic pt ca nu am bani" si ii pun in manutza,cu toata dragostea,o bombonica sau o jucarioara gasita in pungile pufuletilor cu surprize ! bucuria pe care o simt atunci nu se compara cu nimic.si nu poti afla asta decat in momentul in care aduci o bucurie ,cat de mica,celui pe care-l intalnesti,celui care are nevoie de atat de putine lucruri pt a fi fericit.macar pt o clipa.