luni, 8 septembrie 2008

In noapte tarziu....

E liniste....aud un greiere la geamul meu,ma uit un pik la cer si vad o luna asa aproape dk ma intind o ating...sau cad d la geam...nu stiu exact kre din situatii!o stea...2 ....3.....ink o noapte d vara,desi toamna si-a intrat in drepturi! un om ratacit p alee,abia merge obosit d munk,sau d o plimbare tarzie!Eu un pik amortit,d atata stat in pat,d somn,putin lipsa d aer,nemultumit,desi am lenevit o zi intreaga asa cum imi place,dar park vroiam sa fac altceva cu ziua mea libera! o plimbare pana in vama,sa ma plimb prin frunzele cazute din statiuni...dar am fost prea comod,sau lipsa d chef crd!si maine o noua zi d munk,sper sa nu fie plikctisitoare!park am intrat in rutina si nu imi place!speram k toamna sa aduca ceva nou!degeaba!
Un film....ales....sa ma binedispuna,cu msj....cu faze comice si triste,c sincer imi aducea aminte d mine!!dar park mai mult mi-a lasat o stare....d confuzie!iar acea confuzie sufocanta! si acolo,k si in viata,totul a venit d la sine!
Dar am o nelamurire!d c dk esti baiat,d c trebuie sa faci mereu prima miskre,sa arati k iti place o fata,sa ii dai d inteles,sa ai initiativa u....d knd ma stiu....nu stiu dk am intalnit vreo fata kre sa aibe initiativa de a ma cuceri,d a-mi da d inteles,d a venii la mine,si sa-mi spuna....ceva sa-mi atraga atentia!mereu fetele fac p inabordabilele!oare de ce? au impresia k dk...vin la noi si ne spun k le atragem....scad in okii nostrii?nu deloc,chiar au o biluta alba!o fata kre are initiativa...are un impkt mult mai mare asupra unui baiat!parerea mea!dk vreti fac si un studiu!intreb 20 d baieti,si apoi va spun..rezultatul!
Eu dk vad o fata si imi place...incep sa ma gandesc....ce sa-i spun,c sa fac....dk nu e bine,dk ma grabesc,daca daca ....prea multi d daca!despik firul in 4,desi poate ar fi mai simplu sa spun doar buna!
Intru in greva.....d azi.....kiar nu mai fac nicio miskre...sa vad.....se poate si invers...sau...singuratatea imi e sortita?! si mai mult k sigur varianta a 2 sta in picioare!
da hai sa incercam....sa vad.....si asta;)))
O sa va spun rezultatul......
Si uite cum debitez eu la ora asta tarzie...cum nu dorm,desi am nevoie de somn,cum nu mai am voie sa pierd noptile,si continui sa fac asta,d c?iar nu am grija d mine!o fac oare in mod voit? uneori ma urasc knd fac kestia asta...desi stiu k dupa imi va fi rau!
Iar am fost la geam....2 copiii stau la scara si se saruta,kndva faceam si eu asta,da au trecut anii,si sper k nu p langa mine,greierele canta neobosit,nu se pliktiseste niciodata oare?adie si un pik vantu,racoare,si am si eu aer...sa respir.....ma face sa vreau la munte,sa las totul si sa plek fara sa ma uit,mkr pt 2 zile,asa singur....poate unii spun d nebun,dar am nevoie sa ies din aerul asta inchis,sa imi incarc bateriile,sa ma plimb p o carare d munte,sa respir prospetime,poate vine ursul;)))nu-i nimik!sunt la fel d ursuz k el!poate kiar mai rau!
O melodie suna usor din laptop....suna cunoscut...imi aduce aminte d ceva...o schimb!un gand nebun imi...trece prin minte.....vreau sa ies....vreau flurry cu nesquik:) si probabil asta o sa si fac...n buna,am fugit in linistea nocturna a zilei d 8 septembrie!

0 comentarii: