miercuri, 10 septembrie 2008

Un moment d tristete...

Un moment d tristete...

Uneori am zile ....in kre trek d la o stare la alta fara sa vreau!de exemplu azi....e una din acele zile!le km urasc ce-i drept!

Dupa o dimineata agitata...examene...multa lume.....o pizza p fuga in timp c ma schimbam,am iesit afara,in drum spre munk...si starea d agitatie a trecut...un cer senin,park norul d ieri fugise....spulberat d o adiere usoara d vant!soarele imi lovea fatza,okii mi se faceau verzi,parul ciufulit si netuns adia si el in aceeasi bataie de vant! 2 kopii se bucurau d ultima saptamana de vacanta,jucausi,plin d viata,iar eu m-am oprit si ma uitam la ei!imi e dor d acele zile.....park si acum ma vad...murdar...pantalonii rupti in genunchi.....si nu vroiam sa intru in casa!acelea erau zile frumoase....si demult apuse!stand in statie....o pisik grasa...da grasa....garfield mik copil....se juca cu siretul meu,imi e dor d lali....o alta pisik jucausa,ce avea un dar d a intra in sacosa(punga) si astepta sa o invartzi,si iesea de acolo ametita....buf un cap d usa sau perete..si isi relua lokul insacosa!lucruri marunte....kre m-au facut sa zambesc!si mi-am zis...azi vreau sa fie o zi buna!si a fost....pana knd....

Pana knd am cazut iar p ganduri....knd am realizat aceleasi lucruri p kre le obs zilnik si kre ma deranjeaza!un film ar trebui sa t binedispuna...dar knd vezi kt d mult seama cu realitatea.....aceleasi situatii prin kre si noi trecem zilnik,si knd vezi k pt ei totul se termina cu bine,iar pt tine....t face sa devii un pik km trist!bine!recunosc!mai mult trist! si ridik iar capul si ma uit p geam....si revad imaginile d dimineata....si degeaba...nu primeaza acea stare de fericire....ci...........momentul d tristete se accentueaza!

Si ma impak cu gandul.....astept ora 6.....ma gandesc cu groaza k am o noapte d invatat...si cheful e pierdut prin acea stare d tristete!dar...trebuie!trebuie sa invatz!sa scap si d exam....si gata cu o facultate facuta probabil in van!dar cine stie unde ma va purta acea adiere de vant,sau ce imi va rezerva viatza,poate va fi bine....poate imi va folosi....dar pana atunci....e kle lunga!confuzii peste confuzi,stari d spirit...zambete....si

multe momente de tristete!

1 comentarii:

rux!r spunea...

dc incerci sa analizezi totul? poate ar mai usor doar sa traiesti fara sa mai despici firu in 4 si sa fii mai opotimist ...sa t gandesti k tre sa fie mai bine :) o sa reusesti dak vrei asta cu adevarat si momentele astea vor disparea!nimeni nu e fericit cu adevarat,toti avem momente de tristete si numai de noi depinde sa alegem ce e mai bun din ele.Stii bine k poti face c vrei deci capu sus si multa multa bafta >:D<