miercuri, 3 septembrie 2008

Un nou inceput....

In drum spre casa....cu capul p geam...uitandu-ma la imaginile c se succed in fata mea....o atmosfera d inceput d toamna,cu frunze cazand agale, mirosul d struguri din gradini, un frig cald si rece in acelashi timp,un nor p cer ma priveste incruntat,park imi seamana!inchid okii si ma gandesc....la mine!si nu prea vad nimik!dkt o fiinta calma,linistita,detasata d probleme,dar nu fericita!si imi trece un gand nebun.....oare e bine ceea c fac acum?nu krd...nu-s multumit!lipseste ceva!lipsesc eu din peisaj krd!
Ma cufund intr-o umbra....a tristetii krd,pt k nimik.....da nimik nu ma multumeste din ceea ce fac!oare am puterea sa las totul in urma si sa plek?sa uit pt moment ....d tot c a fost,si sa am un nou inceput!departe d toti!d toate!?departe d oamenii kre m-au dezamagit,departe d mare,departe d problemele kre m-au dus la surmenaj psihik?!
Nu stiu e raspunsul bun!si kiar as vrea....dar nu stiu d unde sa incep!e un risk p kre as vrea sa mi-l asum!sa imi iau rucsacu intr-o zi....un bilet d avion cu o destinatie.....unknown...ceva bani in buzunar,si sa nu ma uit in urma!kti imi vor simti lipsa e intrebarea buna?:)) pare usor....dar....e un drum lung!drumul spre implinire...asta ar fi o speranta....una p kre nu o am...dar merita sa crd!
Si dk gresesc ce?mkr nu regret!am incercat...am vazut.....pot nu pot....va exista mereu un lok...kruia ar trebui sa-i spun ksa...desi nu simt aceasta!dar poate trebuie doar sa o redescopar?!
acum mult timp...ceva s-a pierdut in mine...in inima si sufletul meu!si d atunci...
d atunci....d fiekre data knd ma ridik...kd.....si partea frumoasa e ....mereu voi continua sa ma ridik!mereu!dar niciodata nu va mai fi la fel......

0 comentarii: