marți, 14 octombrie 2008

Acru....

Pun STOP! Shi strig nu imi place ce devin....!dar fara sa vreau reactionez! ma apar...si resping tot!respectiv devin acru! imi cer scuze persoanelor kre vroiau mai mult de la mine,iar eu nu le-am putut oferii! nu e momentul pentru mine!sau poate am alte asteptari de la persoanele din jur! Increderea mea in voi e 0............si va ramane asa kle lunga de timp!imi e bine! desi nu imi place c sunt! e normal asa ceva?

Ironic,raspunsuri date doar din politete,convorbiri pliktisitoare pentru mine,am ajuns sa ma prefac k ascult,knd eu ma gandesc la altceva,poate doar am nevoie de o noua provocare...sau pur si simplu sunt satul!

Ma uit in jur.....si vad atata lume prefacuta,imi lasa un dezgust,cik le pasa,dar knd colo abia asteapta okzia sa t muste de fund!sunt prea acid?nu...sunt doar bine infipt cu picioarele in pamant! Nu mai crd....intr-o mana d ajutor data....din suflet! pt k mereu.....oamenii vor ceva in schimb! P knd eu........il ofer in mod voit......si nu e corect!

Ma apar singur....si lupt inpotriva realitatii crude! Ma schimba si nu vreau....desi stiu k de mine depinde!

Raspund unui comment....lasat d ceva vreme....: imi e frik sa simt iar? nu!!!kiar delok! doar k nu a fost sa fie!si nu mai pot lasa p cineva sa se apropie asa usor d mine,sa intre in suflet si sa-l distruga iar:) neah..........am fost prea bun! acum sunt aspru ku mine,implicit cu voi! si imi cer scuze again!

Dar simt cum uneori imi cereti prea mult.....knd nu aveti de ce! Eu vreau doar sa-mi gasesc lokul....

2 comentarii:

Badea Daniel spunea...

Salut Simi, am citit si eu o parte din articolele tale pe blog (acum am vazut si eu ca ai blog), dar am vazut ca majoritatea sunt triste. Si mi-am dat seama ca Simi cel care ma facea pe mine sa ies din anonimat la liceu si ma ruga sa merg cu colegii in cluburi si peste tot pe unde mergeau ei, si chiar ma ameninta ca vine si ma ia de acasa cu fortza ;)), nu mai este el, acel om optimist. Tii minte ca ne-am intalnit intamplator in Mozaic acum cateva zile si eu eram cu prietena mea si cu inca o fata. I-am spus ca esti un foarte bun coleg de liceu, unul din cei care mereu se rugau de mine sa ies cu ei "in lume"; sa stii ca eu tin minte si acum, chiar daca nu am mers eu prea mult cu voi sau nu pare a fi un lucru mare, dar atunci cand esti la pamant cu increderea de sine si cineva iti spune si te impulsioneaza sa faci ceva conteaza foarte mult pentru acel om. Pentru mine a contat foarte mult. Am simtit nevoia sa spun aceste lucruri atunci cand am citit ce scrii tu pe aici. Capul sus! ... aaa uitam sa spun cine sunt ;)). Badea Daniel - colegul tau de liceu. Be Happy!

rux!r spunea...

hmmmmm.... "Ma uit in jur.....si vad atata lume prefacuta,imi lasa un dezgust,cik le pasa,dar knd colo abia asteapta okzia sa t muste de fund!"