marți, 28 octombrie 2008

Brr....

Am mainile inghetate...........vreau sa scriu,si nu stiu ce!pana de idei? sau.....lipsa d chef? pff....habar nu am! Am racit....krd,poate si asta are un mik rol.....o durere muta d gat,abia respir,k sa nu mai spun inghit! Ceai fierbinte!!! pkt k nu ajuta...molesit si obosit!
Scoala o face.......am si uitat cum e sa stai 10 ore la scoala......si nu spun k nu imi place,pt k as minti,dar e aiurea.....imi pune rabdarea la incercare,dar knd afara e urat......park si cheful piere!
Ma simt iar student....cum sa dai lucrare,fara sa stii nimik? nu mi s-a mai intamplat.....dmult,sau kiar niciodata.....shi nu mint!dupa vreo 15 min de haz d necaz,incercand....sa ma uit in stanga,cel din stanga se uita in dreapta la mine;)) foaia goala....si eu,si el! deranjam vecinii,intr-un stil amuzant,pana au inceput sa ne injure:D ups! hai p treaba,trece timpu....80 d intrebari...m-am plik citindu-le!dar sa si raspund.....grila....norok sau logik? kiar multumitor rezultatul......nestiind nimik! nu m-am bazat niciodata p norok! ceea ce stiu ma ajuta.....si dk nu stiu....atunci o luam prin eliminare....invaluire....hai si un coleg in fatza,spate.....dk ma pot baza pe el......nu prea o fac;)
Degetele inghetate se lovesc ushor t tastatura neagra,park trosnesc un pik,knd ar trebui sa se incalzeasca...sunt sincer!!!asta e motivu! poate si el....dar al naibii frig....imi intra in vene! baie fierbinte...solutia vesela din poveste!
Uite cum din nimik.....a iesit un mik nimik! ma refugiez intr-un mediu plin d abur.....d apa fierbinte,d spuma colorata...o seara placuta! maine poate pun o vb buna,sa scapam de frig!ma mai gandesc.....astept iarna!:D

2 comentarii:

Raisa spunea...

cine nu asteapta iarna?8->

Leyre spunea...

xxx :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!
muáaa
Today i'm sad because its raining all the day and i don't like this
jujujuj