marți, 7 octombrie 2008

Ce cautam in viata...

Alergam de cand ne stim...dupa...?! O intrebare buna!Nu vreau sa ma refer in general,ci doar la mine! Fiecare are un interes,sa devina medic,pompier,comic,sot,pensionar,fericit! Dar uneori realizam prea tarziu,sau nu gasim ceea ce am cautat!dar ce vrem???

Facem planuri inca de mici,unele esueaza,altele nu,sau le schimbam pe parcurs,sau t lovesti de realitate si incerci sa le reevaluezi,le slefuiesti,sa iasa ceva frumos!

Shi ne pierdem in planuri incat uitam sa traim! Pierdem clipe pretioase,trecem pe langa lucrurile mici care asteapta sa fie zarite,uitam ce vrem cu adevarat,sau pur si simplu nu mai stii ce vrei!Aici ma incadrez si eu!



C vreau eu????





Cand eram mic vroiam sa fiu politai,folosesc acealasi cuvant ca atunci,sau aviator,sau actor...sau....eram doar mic! Am crescut,un liceu, o facultate, si alte meserii pe langa!

In liceu vroiam sa fiu inginer electronist,desi nu prea stiam cu ce se mananca!Apoi am ales o alta cale!Navigator,gandindu-ma la bani,dar...am grest!nu imi place!se merita oare sa pierzi timp din viata alergand dupa bani?!

Apoi,acum mai exact nu mai stiu ce vreau!Dar in mare o viata linistita!Un trai sigur,in care sa-mi permit orice,o casa facuta de mine,pe placul meu,o masina si o familie! Pana acum nimik nou!

Cam asta vrem toti!

Dar vreau mai mult,pentru ca stiu ca pot mai mult!Dar ce anume?Mai tarziu,mult mai tarziu,cand o sa ma uit in urma,vreau sa vad ca am realizat ceva,ca undeva acolo mi-am pus amprenta!Idealuri?NU!vreau fapte concrete!

Si pana la urma nu ce ne va oferii viata!Exista acolo cineva,ceva...care chicoteste,care iti ofera mereu 2 cai,sau iti ofera ceva,cu pretul de a pierde altceva,cand te astepti mai putin!Nimic nu e sigur!Doar ce poti tu!De tine depinde unde ajungi!

Da!Intr-o perioada m-am complacut intr-o situatie!Acum am inceput sa schimb asta!

Nu pot spune ca ceea ce am facut ca job,a fost pentru ca mi-a placut,ci pentru ca asta mi s-a oferit,cand nimeni nu imi intindea o mana!si ce bine mi-a prins...

Trebuie sa stim sa profitam de sansele ce se ivesc,nu sa le ratam!

C vreau ca job...nu stiu! Unul bine platit,in orice demeniu,sincer m-as descurca in toate,pot sa invat,sa prind repede!Dar am nevoie de experienta...nu condamn sistemul ci...daca nu ai ocazia de unde si experienta?

C vreau de la mine? Sa fiu mai bun! Sa nu mai fiu acru si sa resping tot!sa nu mai fiu rau cateodata!sa fiu egoist!cu cea din urma niciodata nu mi-a iesit....

Traiesc zi de zi,si uneori am senzatia ca ce devin nu e de mine!nu sunt eu!Realitatea ma schimba in rau! Imi place sa ma distrez,dar si atunci am momente cand imi pun o intrebare e bine sau ma amagesc?!

Alergam o viata ,ne zbatem ca sa fie mai bine,dupa bani,sanatate,dar oare ne simtim liberi si e ceea ce vrem?

Am fost acuzat ca ies prea mult,ca altii nu o fac,dar mie imi place sa ies!Sa nu fiu ingradit!Sa iau aer!Sa simt ca traiesc!Ca nu tin de bani!Ca nu-s responsabil cu ei!Ca nu pun deoparte...si pentru ce?
Daca vreau sa-mi iau de imbracat o fac pentru ca imi place,daca vreau sa mananc in oras,la fel,imi place chiar daca irosesc vanii...nu totul se rezuma la bani!
Da alergam dupa ei,cand realizam ca fara ei e greu,ca nu poti face cam nimic ce-i drept!Adio distractii,haine,mancare,plimbari,benzina!

Shi ce vreau de la viata....pur si simplu sa o traiesc!imi e suficient!sa o fac mai usoara si plina de zambete!astea vreau acum la 23 ani,later poate vreau altceva!
Shi inca ceva...as vrea sa las in urma tot!sa plec intr-o mica aventura numita viata,undeva cu oameni noi,si ceva nou!Sa o iau acolo usor,si sa-mi las amprenta asupra locului...apoi as revenii in acel lok numit casa!Sa simt ca e asa!
Nu am uitat!Am lasat la urma,pentru ca mi-a adus numai suferinta in ultimul timp!si carcaterizez numai in cateva cuvinte! Vreau p cineva sa merite!sa merite ceea ce sunt si am!
Apropo stiai ca viata e uneori ironica...cu tine?!Nu stiu daca ai observat dar eu da!te face sa-ti pierzi speranta,ti-o reda si mai apoi...ghici?
Dar merita traita....nu pierduta! E un mic mare dar!Si sa luptam pt ea,sa aflam ce vrem!
Atunci poate chiar vom fi multumiti cu ceea ce suntem!sau nu!
Dar tu cititorule ingandurat....te-ai gandit c vrei de la viata? Ti-ai gasit lokul? esti multumit?





Shi inca ceva....e suficient doar ce vrem noi d la viata?

0 comentarii: