vineri, 24 octombrie 2008

Energy.....

Ridik kpul d p perna...au doare....capul,probabil un amestec de bere cu vodka si santal de mere;)sau doar o raceala cu nas infundat! Shi ma simt plin d energie! Soarele de afara ma binedispune,zambesc si eu la el,cum face si el la mine! Ma intind un pik....in stilul meu,sunt singurel in ksa,kiar si inchis in casa,fara chei,pff....si nu am cum sa ies!ma simt ingradit!
Deschid laptopul,nu ma spal p okisori,mai las somnul p la gene un pik,o melodie in surdina,si ma prostesc cantand!elementul meu chimic preferat dimineata e o ciocolata cu bucati de caramel,kre imi lasa un gust dulce,si ma face sa vreau mai mult! Pana sa realizez e in burtik la mine toata!pana si capul imi trece! Un red bull....desi sunt plin d energie....oricum nu are efect!dar.....simteam nevoie de acel gust putin acrisor si dulce in acelasi timp!racoritor! o dimineata plina d gusturi!;)sau pofte:)) vreau afara........sa ma plimb!aa...nu am cheie!cum mey sa raman inchis in casa!nu-mi vine sa krd!au uitat d mine....poate pt k dormeam invelit pana peste kp,si nu m-au observat?;)) un bebe mik...sa ma alint un pik! dk nu ma alinta nimeni!nu k as vrea sa ma alinte!
Am chef sa scriu,ceea e fac si acum,ma joc cu prietenele mele randurile si cuvintele!de la un timp imi sunt asa de apropiate.....desi le-am evitat in ultimul timp,cu riscul de a ma repeta un pik!
Ink ma chinui sa termin,acel proiect,kre imi ocupa zilele knd sunt singur....mai am un pik! secret ce anume!si eu il astept cu nerabdare!si kiar nu stiu d c! poate pt k m-am chinuit ceva la el!
Shi eu cu energia mea......vreau sa facem lucruri marete azi!zi d luat cadouri....d plimbat prin magazine!rabdare.....mankt in orash.....lucruri la moda:)))) cu ghilimele de rigoare!
Brb...un dush rece....sa ma trezesc!un telefon sa nu mai fiu ingradit si ........OUT! vb deseara mai mult!o zi buna...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hi!!! i don't speak english so good, my english is so bad.
You understand spanish???
Thanks for entering my blog.
you put in your "favorites"

xxx
Leire

Leire spunea...

jajaj tanks you for try to talk with me spanish.
I will also speak better English to write.
delighted to meet you
going through my blog whenever you want.

xxx