joi, 30 octombrie 2008

Life...

Iar ma uit in fatza monitorului gol,si imi lipseste sclipirea de inceput,gandesc iar multe p minut,si zboara ideile prin minte!dar niciuna nu e potrivita!am inceput...sa vreau altceva mai special knd scriu,mai ales,sa nu mai fie tot asa simplu....desi poate aceasta simplitate atrage! dar vreau sa ma autodepasesc,simt k pot!si vreau sa o fac! sa fac ceva mai mult!oare pot?
In fine......vreau sa scriu despre o viata simpla,despre oamenii kre muncesc pt noi,iar noi nu ii observam,despre meseriile kre desi....unele sunt jignitoare,sau asa gandesc unii,sunt indispensabile!d viata grea...p kre o duk acei oameni!k si noi....dar cu un destin mai crud!dar kre se zbat si lupta pt o viata mai buna,pt un trai decent,pt familia lor!
Ieri veneam spre casa....dupa o zi d facultate obositoare....un pik kulmea ironiei as spune imaginea! Shi c vad in fatza scarii mele....
Multe masini,aglomeratie,bara la bara,nervi si de ce? Lucrari d reasfaltare....pff....muncitori peste muncitori,galagie....toti se chinuiau...sa-si duk treaba pana la capat!
Shi aproape de scara.....la umbra unui copac......erau 2 oameni....2 muncitori! O patura intinsa si plina de praf......si un pachetel de acs,o apa de la robinet pusa intr-o stikla de cola....o imagine un pik km trista as spune...si d c am spus ironie.....k poate dk nu invatam,dk nu faceam scoala,dk nu ma zbateam.....poate as fi ajuns si eu la ceva de genu?! nu condamn....si nu am d c!e o munk cinstita!dar dura!asta e cuvantul bun!
Nu stiu ce salariu au...si nu conteaza,dar stiu k au tot respectul meu,nu ii cunosc,si nu ii pot judek,si nici nu am sa o fac,dar merita respectul meu pt ceea ce fac! Gresesc....knd spun k e o munk de jos? poate k da,poate k nu,dar......ei o fac,nu fura,nu dau in cap,nu cersesc! Ci muncesc!
Si knd ma gandesc k eu nu beau apa de la robinet,knd arunk cu banii p un sandwich la mc,knd las banii la mall p firme......ma face sa ma simt prost!umil!desi si eu am muncit pt banii kre imi permit cele de mai sus.....dar park eu nu am dus acea lupta dura!desi nic a mea nu a fost usoara!cum am mai spus,nimik nu e usor in aceasta viata!
Si pe langa ei...sunt multi altzii! Oameni kre duk o viata injusta,dar kre sunt corecti cu ei,cu societatea noastra!dar noi nu vedem lucrurile de genu......si nu am scris acest articol doar d dragul de a arunk kteva cuvinte p un blog ratacit! dar pe mine m-au impresionat...

2 comentarii:

Raisa spunea...

hmm :-? (impresionant),probabil as avea aceeasi opinie ca tine daca nu as trece si eu pe langa un grup de muncitori in fiecare zi si daca nu as fi fluierata mai ceva ca jessica alba...deci,nu toti sunt la fel. "ai mei" prefera sa stea la un pahar (10-11) de vorba,in timp ce noi asteptam de cateva luni sa termine afurisita de linie de tramvai. deci da...astazi sunt cam rea... :)) (si in legatura cu fifa...yeah ma pot numi fana,ai laic it :D-daca joc sau nu bine...asta e partea a 2-a... in orice caz,daca vrei sa jucam un meci,sau sa vorbim (nu pe blog) id`ul meu e dude_check_my_question_mark )

Raisa spunea...

siii...daaaaa =p~ ...si mie imi plac dulciurile :))