joi, 16 octombrie 2008

Multzi vad...putini pricep!

Ia uite....e ora 18....si eu tot in pat sunt.....citez "trantor",e bunikmea strigand la mine toata ziua! Dupa o vara lunga e bine sa faci p trantaroul! am picioarele reci,paturik p mine,telefonul si laptopul in brate,am observat d c nu ma lipsesc mereu?! stiti ce e? telefonul.....sunt dependent d el?
Neah.....dar mi-am facut un obicei...krd,un automatism knd plek undeva sa ma verific de telefon,uneori nu suna cu zilele,alteori ma dispera.....am momente knd nu am stare si-l butonez, si situatii knd dau reject....!ups.....
Kiar si in kda....telul sta langa mine.... nu d putine ori era sa faca buf.....dar cu un prosop,se rezolva! are el momente knd isi pierde semnalul,dar.....e al meu!il accept asa cum e! l-as schimba,dar m-am atasat de el! pana si la munk,departe in suedia,imi statea in buzunarul de la piept,knd prindeam un strop de semnal,el imi facea legatura cu lokul numit acs! cu persoanele de acolo! si cu facturile astronomice!
Imi place sa scriu......da mesaje.....nu numai articole,sau cum vreti voi sa le numiti!eu le-as spune ganduri,trairi,sentimente!randuri! aduk un omagiu cosmote-ului,cu el evit facturile mari!
Traim intr-o lume a tehnologiei,unde dk nu ai telefon esti prost! lumea park nu t baga in seama! curios kti oameni nu au mobil? pana si verisoara mea de 11 ani,umbla cu el la gat,k sa nu mai spun d o bunik moderna,kre mai face si poze uneori cu telefonul?!
Kiar si la tzara....acolo unde praful e kt glezna,unde ratele merg p drum,unde oile stau in curte, cocosii perturba o liniste apasatoare,telefoanele isi fac simtita prezenta! pana si acolo ai semnal,mai nou.....dk nu si internet! Sa ne mutam la tzara? acolo unde,uneori simteam nevoia sa fugim d aglomeratia orashului,d galagia lui......?dar knd ajungem acolo.....in acea oaza de liniste,observam k tinde si el spre o modernizare galagioasa!
In mall....noul lok d fite...dk t uiti in jur.....o sa vezi oameni vorbind la telefon! Ti-ai pus oare intrebarea kt din viata pierdem cu telefonul la ureche? knd am putea....pur si simplu face o plimbare calma prin park? sau sa mankm o inghetata......sau orice altceva!?
In club.....dk telefonul de mii de euro nu e p masa...nu e fitza! nu e un must have al sezonului! nu critik sistemul,cu totii suntem snobi!d c sa nu recunoastem!nu mereu dar....mai tot timpul! O pitzi sa-i spun asa....oarekre.....merge in club si nu are masa? c face? pune mana p tel si suna...un prieten....amik.....cunostinta....fata eu sunt la club....u p unde esti? ai masa? pot sa vin si eu?
Revenim la oile noastre? recunosti k esti un telemobilofon? uuuu.....trebuie sa-l propun in dex...la dependent de telefon!
Acum merg sa fac o baie fierbinte,cu telefonul dupa je,si o plimbare in orash,k am amortit in pat o zi intreaga!ups....da telefonul dupa mine,as renunta la el,dar sincer nu pot!mai rau k un drog!k o cafea sau o tzigara! E ceva d kre nu t poti lipsi.....azi!maine.....

0 comentarii: