vineri, 17 octombrie 2008

Nu mai crd nimik.......

Unii imi spun k mai exista si persoane kre iti vor binele,desi nu t cunosc,kre t judeca dupa o coperta prafuita,dar nu si paginile frumos ingrijite,persoane kre vor prea mult de la u,desi tu chiar nu vrei nimik!ci doar putina linistite!sa t lase in lumea ta acolo!
Eu nu krd.........fiecare persoana are un interes ascuns,nu vreau sa generalizez,dar in mare asa e! unii se ascund,altii spun direct c isi doresc,altii se joak,in final cu totii suntem prefacuti!
Unde e acea puritate?acea inocenta cu care ne nastem? stiu...se pierde p drum! dk vrei sa reusesti intr-o realitate cruda,nu trebuie dkt sa calci in picioare tot ce misk! sa nu t uiti in urma, si sa mergi inainte! Dur dar adevarat! Eu oare pot sa fac asa ceva?
"Gandesti prea mult" sau "iti pasa prea mult" sunt cuvinte ce le aud din c in c mai des! kre ma reprezinta! dar as vrea sa renunt la ele.....sa vad cum m-as simti! sa vad cum e sa calci in picioare p cineva,k sa obtii ceva....stiu as devenii nesimtit!crud...sau rau!
Niciuna nu ma reprezinta...dar....
Indiferent sunt,e un pas mare,si kiar linistitor! t detaseaza....si iti ofera o alta pespectiva! vezi totul intr-o alta lumina! Si bun voi fi cu cine merita,cu cine nu ma streseaza,cu cine nu vrea prea mult de la mine,si cu cine nu are un scop,slabe sanse, cu persoanele kre imi vor binele,si doar d dragu d a fi spus,ci fapte!
Superficial? ultimul lucru spus despre mine......pff........unii habar nu au c inseamna cuvantul,pt asta exista dex,si apoi dupa c s-au documentat,sa judece! sunt cum sunt! si cum imi e bine! poti sa judeci,poti sa faci c vrei,k nu imi pasa! poate doar dk imi esti prieten.....si nu imi e rusine cu c sunt,c am devenit,sau voi fi! imi place sa scriu ,as munci orice cinstit,munk nu e o rusine, si nu ma ascund dupa degete!
Shi am ramas surprins placut,de persoanele d departe,kre ma cunosc, si kre au spus cuvinte frumoase! le multumesc! o zi kt mai frumoasa,eu plek sa ma bucur de soarele de afara!

0 comentarii: