vineri, 24 octombrie 2008

O carte....


Dupa cateva zile de pauza,in kre nu am avut chef d blog,d scris,d mine,am gasit o zi cu soare,si cu o durere imensa d cap,ce nu-mi permite sa gandesc clar,dar cu ciocolata se rezolva!
Imi e dor sa citesc....acum nu mai am timp....sau prefer sa fac altceva cu timpul liber,cum ar fi sa dorm! Imi e dor d zilele de vara,knd desi era prea cald,imi luam scaunul,si stateam afara cu o carte in mana....si unde vreau sa ajung?
O carte e la fel k un om,stiai asta?desi in majoritatea cartilor sunt reprezentati oameni! Cum deschizi cartea,intrii in lumea ei,faci cunostinta cu un cadru imaginar,uneori real,si te captiveaza,acum depinde si de carte! Unele kiar sunt plictisitoare la inceput,dar dupa,dk ai rabdare,inveti lucruri noi,sau t revezi in paginile scrise,si kiar iti place,devii atras si nu o mai lashi din mana pana la sfarsit!
Asa sunt si oamenii,dificili,incepi cu un simplu buna,si apoi cu timpul realizezi k acolo e altceva,ce nu ai vazut,sau nu ai vrut sa vezi,si tot de rabdare ai nevoie,incredere!
D kte ori s-a intamplat sa judekm p cineva dupa aparente? sincer....eu nu o fac,nu am niciun drept! E alb,negru,alta rasa,egoist,bun,rau,urat,frumos,nu conteaza,cu totii suntem oameni,si uneori primesti de la cineva,mult mai multa afectiune,o vorba buna spusa atunci knd e nevoie,knd nici macar nu t astepti! Fiekre om....are ceva bun in el,special,sau tind eu sa crd asta,ma amagesc k mai exista si bine in realitatea cruda!
O krte veche,cu o coperta zdrenturoasa,cu mult praf p ea....si o krte noua,acel miros d nou,kre iti place fara sa vrei si nu intelegi de ce?! Si c Alegi? cartea noua nu? si ajungi sa vezi k t pliktiseste,k te-ai inselat si nu era ceea ce trebuia sa alegi?! Judekm o carte dupa coperta si nu dupa paginile frumos alese! Shi cu oamenii o facem la fel.....ne uitam la ei si spunem.....k e asa,k nu t uiti la el,ea,nu dai 2 bani,dar knd omul acela ascunde in el o imensa bucurie de a trai p kre ti-o poate impartasi?dk e ceea ce cautai kndva si nu l-ai lasat sa se apropie?
Gresim.......si uneori o facem voit......dar avem puterea oare sa recunoastem asta?
Kiar d kurnd.....o persoana anume,nu spun cine,se uita in treacat p pozele mele......apoi un msj acid,fara sa stie cine sunt mkr,la adresa mea! m-a lasat indiferent,asa cum ma lasa toate acuzele persoanelor din exterior,dar park vreau sa-i demonstrez contrariul,sa nu mai faca aceeasi greseala si a 2 oara!sa vada binele acolo unde e!
Shi dk nu vrea......ea pierde........nu eu,nu tu,nu noi..........ci ea........!!!d c?
Pt k mereu o carte e mai buna atunci knd o citesti din fila in fila,knd esti atras de ea,si knd vezi k se apropie de final,ai vrea sa mai fie,sa nu o termini asa repede! spre deosebire de carti, oamenii pot fi cunoscuti intr-o viata,mereu au ceva cu care sa t surprinda,placut sau nu,de tine depinde ce oameni vrei alaturi!
Deci hai sa nu mai fim asa......inchisi la minte,si sa vedem in oameni ceea ce au,nu ce lasa ei sa se vada,sa ii cunoastem asa cum sunt ei,si nu doar dupa infatisare,comportament exterior! sau orice altceva! Dk faci asta.........as putea sa-ti spun k t vei simti mai bine!

0 comentarii: