joi, 16 octombrie 2008

O pofta nebuna de ciocolata...

O dimineata linistita,de care aveam nevoie! Sa nu fac nimik!pur si simplu sa stau! e 12 30 si eu nu m-am ridikt din pat! O vara intreaga am visat la asa ceva! Iar acum....knd o am nu mai e asa speciala! Imi place.....dar lipseste ceva! si nu stiu ce,dar nici nu incerc sa aflu!
Prietena mea ciocolata....imi tine companie! uu..park as fi deprimaat...kiar delok! Doar o pofta nebuna de ciocolata! Duplo,kinder,toblerone,milka......km multa nu? eu am papat din toate...k sa nu spun p toate!
Nu face bine p stomacul gol?pff....si ink ce bine imi face!imi indulceste ziua,ea si soarele de afara!o raza imi loveste fatza,ma orbeste,dar nu fug d ea! o las sa se joace cu mine!
Am shi net....am chef d scris,dar......nu pt blog,ci pentru mine!am inceput ceva,c trebuie sa termin,nu las niciodata lucrurile neterminate!
va urez o zi kt mai buna....si ma refugiez in editorul de texte cu ciocolata mea in mana!

0 comentarii: