vineri, 31 octombrie 2008

o seara nebuna...

E noapte si tarziu.....un strop d alcool imi strabate sangele,imi e somn....dar refuz! vreau sa scriu! Acele cuvinte imi zboara iar prin minte,si ma gandesc.....doar la mine!si la ce bine m-am simtit!ups:D Intre prieteni si familie....doar noi ai nostrii....si a fost asa amuzant! Lentila deja ma deranjeaza,o lacrima imi curge p obrazul fin,si proaspat barbierit.....vrea afara,e un semn!m-am invatat!deja stiu schimbarile,okii sunt rosii....dar acum vad la distanta!wow!c bine e! si fara sa port okelari! in fine....
O seara.......aproape potrivita,deshi ma uitam in jur si vedeam numai perechi si cupluri,iar eu......eu singur si fericit!un pahar d vin.....si ink unul....nu k as bea mereu......dar.....atmosfera park imi intra in vene! un vers,un beat......un refren cunoscut,o voce ragusita(era a mea) si oameni in jur....cu totii prieteni!
O voce'n boxe suna aiurea....nu conteaza,o melodie cunoscuta......si nici asta nu mai conteaza!just having fun...
Shi o imagine......un pik km trista...unde poate duce singuratatea.......ciudat! NU ash vrea sa fiu in lokul ei.......da,era o ea....o fata....2 kntece p scena,nu prea frumoasa,dar nici urata,plina d curaj.....voce....iok,dar in momentul ala kiar nu conta!se simtea privita si ascultata....poate acs,nimeni nu face asta!era in lumea ei! Shi final....iar ea.......luand un pahar,d p o masa...oarekre,realizand k e singura........si inreband...pot sa stau si eu cu voi...2 persoane oarekre,2 oameni total necunoscuti pt ea,kre logiq au acceptat-o.....nestiind cu c au d a face! Singuratatea doare.......si iar mi se demonstreaza aceasta replik! imi pare rau pt ea.....imi pare rau pt toti oamenii singuri...ups...realizez si eu k sunt singur,dar eu sunt singurul de kre nu imi pare rau,mie imi e bine...deshi uneori......dar eu am ales sa fiu asha!a fost decizia mea...eu trag foloasele!cu ghilimele de rigoare.....
Nu stiu ce era in sufletul ei......dar nu existau zambete si fericire....era doar ea cu ea!si atat.........poate ar trebui sa realizam,sa apreciem ce inseamna pers potrivita pt noi,sa ii aratam asta si sa fim noi!dar dk ea...............nu respecta...atunci? nu conteaza........nimik nu mai conteaza la ora asta,ma uit in pat....ma asteapta o punga de pufuleti,dar nu inainte de a-mi pune pijamalele mele cu punctulete,de a scoate lentile,si de a lua ink o gura d cola.....n buna! si dimineata.......urmeaza un ultim articol al lunii.........october 2008 will end.......si noiembrie o ia ushor...in noapte.......dar pt asta si maine e o zi..........sleep tight!

3 comentarii:

irina. iri. irinuca. irinel. spunea...

ma intrebi in ce loc ma simt cel mai bine, care sunt eu? cand te cunosti si te accepti, asa nebun si deferit, ciudat poate, privit cu suspiciune de altii, ajungi sa te impaci bine cu tine in orice loc si sa te bucuri sincer si de dansul in club si de patul de acasa. eu asa sunt. si sunt si eu singura! :) o vreme m-am amuzat, apoi m-am plans. acum am renuntat sa mai fac atat caz de asta. singuratatea nu e o chestie prin care trebuie sa ne recomandam. nu e ceea ce ne defineste. nici nu ar trebui sa o bagam in seama. :)

Leyre spunea...

heyyy!!! i give you a hugggg!!!!!! :)
xxx

Maria spunea...

octombrie 2007 a trecut de mult ;)
singuratatea e doar o camarada temporara.. trece ;) sau isi gaseste alta "adresa" la un moment dat.