miercuri, 29 octombrie 2008

Picture above....

In noaptea intunecata,un frig nebun imi zboara prin oase! E asa d liniste....o stea pierduta p cerul noros, un bec palpaie d prea multa uzura, iar o mashina roshie strabate drumul! Ups....eu eram soferul! Un aer umed....nu ma lasa sa respir, iar durerea d gat d mai devreme nu dispare! in van canutza d ceai si lamaia acra din lingurita!sau poate nu.....iar vreau multe intr-un timp scurt!dar a devenit enervant!iar si iar....un gat sensibil!bleah....
Un computer vechi....un zgomot rebel,un cooler plin d praf,un monitor imens....un hdd sensibil....si plin d amintiri! D poze, melodii....si texte!
Intr-o dezordine c nu poate fi descrisa.....doar a fost candva un computer de baieti....am dat de o poza!o amintire.....adanc uitata,ascunsa,sau pur si simplu evitata! O poza simpatik si potrivita! nu stiu dk voi intelegeti cuvantul potrivit,dar pentru mine e clar! nu va exista niciodata perfect,ci doar potrivit!potrivit pt mine! Si stii ce e ciudat........acolo kiar zambeam! acolo,in acea poza...si ma simteam fericit...fara sa prevad furtuna din viata mea!
Am ramas absorbit de poza....o priveam si nu reactionam,si nu stiu de ce! poate pt k imi aduce aminte de mine,d c am fost...si kiar imi placea ce eram....aveam lumea la picioare,desi sincer nu aveam nimik!
Constientizez atat de multe acum,e totul asa de clar.....si ma simt altfel!tind ktre ceva din trecut,deshi nu se poate!sau nu......tind ktre acea amintire,pt k sincer....nu mai vreau nimik d atunci! totul a fost kndva.....am invatat lectia,dk ii pot spune asa! si sincer as face p tontul,numai k sa nu inteleg iar lectia,odata.....desi.........poate fi la fel,sau nu!nu am de unde sa stiu!nu vreau sa stiu!ci sa ma bucur d tot si toate!sa zambesc!
Shi prin poze,amintirile raman vii!O imagine intiparita in minte....dispare cu timpul!o uiti.....si ku greu o readuci la viata!dar o poza......clipesti si t vezi atunci,la acel moment,moment p kre ai vrut sa-l pastrezi!

1 comentarii:

irina. iri. irinuca. irinel. spunea...

citesc printre randuri un chip cu un zambet larg, dar cu ochii tristi. mi se pare o nedreptate pe care noi, oamenii, ne-a facem singuri - sa fim tineri si tristi. ma gandesc la tine, ca la 23 de ani nu ai voie sa fii trist, si apoi ma gandesc ca poate un om de 35 ar zice la fel despre mine, cu cei 27 de ani ai mei. concluzia... ar trebuie sa fim constienti acum, cand traim, de tineretea noastra si sa privim fotografiile din trecut iubind tot ceea ce am simtit. lectiile le putem invata si zambind.