duminică, 26 octombrie 2008

pienso a....



a mi! si la zilele ce vor venii! nu incerc sa vad prea departe....


Mergeam spre casa....intr-un taxi galben,kre se ratacea si el in aglomeratia galbena d p drum! Oameni grabindu-se spre casa,nervi in trafic, numai eu linistit,cu privirea pierduta p geam! imi e km indiferent de restul acum!si m-am pierdut in ganduri! circulau cu o repeziciune,multe imagini p minut,solutii reale d pus in practik, toate imi stricau acea liniste!
Un drum p kre nu-l mai caut.....la fel k cel din imagine!poate acest drum pt unii e cel spre casa,pt altii doar unul pana la mall!pt mine....e doar un drum lung si pustiu!asa il vad acum! desi repet nu-l caut! doar....k imi lasa.....o senzatie de neliniste! si nu stiu de ce.....
Mi-am croit un alt drum....diferit d c am cautat odata.....unul cu cursuri multe,ore de stat p un scaun sobru si dur,uneori kiar dormind cu capul p masa,si asta dupa doar o saptamana! Acest nou drum,kre nu e nou....a fost inceput acum 5 ani,dar vreo 2 a fost evitat...sau mai bine spus prea comod si prea inconstient!nu conteaza,mai tarziu,dkt niciodata! nu stiu dk e ce vreau,si iar,nu-mi pasa!
In fine.....acum vreau sa t intreb...c vezi in drumul din imagine? linii albe,si beculete....galbene!nu? dar dk am vedea substratul?
E km pustiu.......si se aseamana cu mine.......asa ma simt eu uneori!pustiu,gol,lipsit de ceva! si nu cer prea mult,dar....mai nou,tind sa crd....k eu am vrut sa fiu asa!Eu am ales....eu am ales un scut.......si urmarea o vdm in poza! tot eu pot sa schimb....dar nu stiu d c nu o fac! Poate a inceput sa-mi placa? sau.....cine stie......
ce-i drept...........kiar imi place uneori....dar alteori....e kiar deranjant,sufoknt! si aceasta pustietate imi propun sa o schimb......sa o fac sa dispara.....sa fiu eu!asa cum am fost odata! putin mai imbunatatit!park as fi un mi robot,kreia ii faci un update!de ar fi asa simplu....nu pt noi,oamenii, mereu trebuie sa fie greu! un greu bun...dk intelegi,din kre sa inveti knd tragi linie!
hai k fug....iar m-am pierdut in ganduri.....si idei nebune!

10 comentarii:

g spunea...

viata e trecatoare.e asa de scurta!zambeste mai mult,ai fost suparat destul.bucura-te de tot ce iti ofera ziua de azi,cea de maine.gandeste-te cu drag la trecut si mai increzator la viitor.zambeste mai des.nu-ti tb motiv.zambeste pur si simplu.zambeste!e asa de simplu! uite-asa :o) nu are legatura comentariul meu cu ce ai scris tu aici?ei,si? daca ti-a aparut pe fetzisoara un zambet,mie mi-e de-ajuns :)

Simion Alexandru spunea...

Shi dk nu mi-a aparut c t faci?;)

g spunea...

hmm...asta inseamna ca ai nevoie de un motiv serios pt a zambi?nu poti zambi pur si simplu?bine...e tema pt acasa.ma voi gandi la un motiv si cand il voi gasi,voi reveni.sa vedem daca optin un zambet. de acord? :o)

g spunea...

primul se obtine mai greu.. :)

Simion Alexandru spunea...

deal! sa vedem.....dk reusesti! astept....motivul:D

g spunea...

m-am gandit toata ziua la asta. ceva ce te-ar face sa zambesti.. stii la ce concluzie am ajuns? uneori e asa greu sa faci pe cineva sa zambeasca (mai ales cand acea persoana se teme ori se fereste parca de zambete) dar e asa de usor s-o intristezi. o vorba urata,o amintire neplacuta..si gata, i-ai stricat ziua, i-ai amarat sufletul... nu stiu daca iti va fura un zambet (speeer sa nu fie nici o injuratura:) ) as putea incepe prin a-ti arata o fotografie pe care ti-am facut-o vara asta in fuga :P sa vezi si tu cum arati intr-un moment al zilei in care nu ti-ai aranjat freza sau hainutele pt foto. o foto in care esti mai ciufulici decat un arici iar tricoul e atat de transparent incat nu exista :D

Simion Alexandru spunea...

hm.....sa ma intristeze cineva? km greu sincer....km f indiferent! la tot ce misk! nu degeaba scriu k traim intr-o realitate cruda! si nu imi e frik sa zambesc....ci nu am d c! hm....sa vdm poza....;)) in fuga spui...sau p blat?;)) poate o sa zambesc...poate nu! o astept p mail...

g spunea...

pe mail,da,dar care ti-o fi adresa?sper sa fie floare la ureche s-o ghicesc ;)

Simion Alexandru spunea...

oare?din moment c ai facut poza....stii si adresa ash spune!proba a ajuns la destinatie!acum sa vedem si poza!;)fug la nani dupa o seara in kre kiar m-am distrat! n buna!

g spunea...

nu,nu-ti stiam adresa.si iti voi spune si de ce,dar nu aici :)am aflat-o din intamplare.