miercuri, 29 octombrie 2008

Psst.....i have secret!

A inceput sa-mi plak....ceea ce fac acum! Adik pur si simplu nimik special! Dorm mankre scoala plimbare cluburi vodka whisky bere cola ciocolata kinder shopping in mall mc donalds kfc aldo net blog respir baie fierbinte invelit in paturik prieteni zile de nastere majorate biliard condus in noapte cafele sucuri karaoke filme seriale trantor fulgi cu lapte nutela cu paine ou fiert moale in canita muzik p youtube fifa09 ziarul de dimineata somnul p bank la facultate lucrari proiecte teme oboseala surmenaj si in final liniste! am parte de liniste! era ce-mi doream...un lucru simplu! Nu ma complak,nu vreau mai mult azi,acum,poate maine da....dar in timp si fara graba,nu mai vreau multe deodata! Un lucru pus kp la kp,iese mult mai bine,dkt multe altele facute in graba! timpul trece...nu-i nimik,il am! e cu mine,ma asteapta....ma bucur d orice zi,desi am momente seara knd nu am chef d nimik si de nimeni!dar sunt eu in linistea mea!si ma impac bine cu ea! si nu vreau sa mai fie perturbata! desi e kiar imposibil sa fie asa....
O simfonie imi suna...in minte......acele lucruri simple din viata mea...cu kre ma impak asa d bine,desi sunt momente knd ma plik,se joaca asa k intr-un vis,se plimba,fac cunostinta intre ele,si redau o imagine vesela!traiesc si sunt sanatos!ma bucur d asta,desi gatul ma mai ghinuie uneori,nu conteaza....trece!toate trec........pana si noi oamenii trecem prin viata.....dar depinde cum facem asta! eu as vrea mereu cu zambetul p buze facand acele lucruri speciale d kre nu am chef acum!o zi buna......

1 comentarii:

Raisa spunea...

fifa 09 :X [da..si eu joc :))] cat despre patul gol...ahm..poti sa pastrezi un secret?-asa mi-a venit sa scriu(depinde de ce melodie ascult)- :))