luni, 13 octombrie 2008

Talent sau....??

Aud in ultimul timp: "De ce ai blog?" , " Cu ce te ajuta?" , "Faci bani din asta? " !!! Multi au ramas mirati de mine,de ce ascund,nu se asteptau,si ce-i drept si eu sunt uimit de mine! Nu stiam ce pot face cu un pix si o coala alba,sau cu o tastatura si un editor de texte!
Cand scriu intru in alta lume,in cea a gandurilor,a unor imagini fictive,a verbelor si propozitiilor! Ma simt in largul meu,ma elibereaza,ma linisteste! Pot spune ca ma descarc,eliberez tot ce tin in mine,nervi,probleme,griji,suferinta! Unii se ascund cand vad c pot! eu nu! de ce sa fac asta?sa tin pentru mine,cand poate ce scriu e si auzit,inteles,de persoane care au nevoie uneori de o vorba buna!
Am oare talent? Am inceput sa-mi pun intrebarea din ce in ce mai des?! Sau e doar o stare de moment? Aici va intreb p voi,cei care cititi,si va multumesc cu aceasta ocazine!Am sau nu? si dk am il irosesc?
EU,imi sunt cel mai aspru critic! Nu stiu daca folosesc cuvintele potrivite mereu,sau utilizez regulile scrisului,sau orice altceva din lumea cuvintelor,dar stiu ca scriu ce simt si ce sunt!
Un stil aparte...da stilul meu!!! nu incerc sa plagiez pe cineva,poate uneori mai imprumut o fraza,2 dintr-un film! si asta pentru ca ma regaseam in acele vorbe!
Stil cu vorbe contemporane,cuvinte noi,chiar si cu scrisul modern,care deshi incorect,sh,k,tz...il apropie pe cititor de ceea ce e el acum!Sau tind sa cred ca asa e!Dar asta sunt eu!
Nu stiu daca va placea,daca va e indiferent,daca va sunt antipatic,nu stiu daca chiar intelegi ideea,concluzia sau randurile...chiar nu stiu!
Stiu ca imi place mai nou sa scriu!Uite am spus-o!Imi place! Si o recunosc si live! Nu imi e rusine cu ceea ce sunt si ce am!Scrisul face parte din viata mea de acum!Din noul Andu! Si ma face sa ma simt bine! Si accept tot ce ma face sa fiu mai bun! Si poate,sau sigur,am ascuns asta in mine inca de minc,si a fost nevoie de un cutremur ca sa iasa la iveala!
Sunt zile knd nu am inspiratie,sau as vrea sa stiu ce ma inspira cu adevar,si cand o sa aflu,atunci poate voi trece la un alt nivel,mai perfectionist!sau nu!eu vreau doar sa fie potrivit! Am idee,e neclar,dar nu vreau sa gresesc! Am facut-o de multe ori pana acum,recunosc!
Sa scriu o carte?oare pot? Si imi vin in minte vorbele....Dc vrei potzi! Nu e momentul cred,nu vreau,simt ca ma depaseste acum! Nu am un motiv clar sa scriu o carte! pt ce? Ce satisfactii as avea?Sunt realist?
In Romania nu te ajuta cu nimik!Gata stiu!!!din placere????Poate...ramane de vazut! Momentan am alte probleme pe cap,noi si neprevazute! Dar oare sa le aduc rezolvarea prin scris?M-ar ajuta? Poti face un ban din scris? E o intrebare buna si pentru un mare scriitor de la no! Iar dupa cum fac eu,raspunsul e NU! Pasiune...da!
Si chiar mi-a venit o mica idee,o tin pentru mine inca! Daca o voi pune p hartie...vei afla primul(a)! O scanteie de moment...si suna bine! Pot oare sa scot si bani din asa ceva? ramane de vazut...un test! Chiar as vrea sa-mi demonstreze contrariul!! Nu sper,as fi placut surprins!
Acum las cuvintele si randurile,propozitiile si frazele,punctele si virgulele,ies din lumea lor si revin la realitatea cruda!Sa ma lupt cu ea!

1 comentarii:

g spunea...

DA,DA,DA ai talent!am ramas placut surprinsa atunci cand ti-am descoperit blogul (nu de f mult timp) si de atunci curiozitatea ma face ca de fiecare data cand deschid pc-ul,sa citesc mai intai articolele tale.unele imi pun imaginatia la treaba,altele imi amintesc de copilarie.ma relaxeaza si ma incanta.felicitari si..tot inainte,Andu!