sâmbătă, 4 octombrie 2008

Uneori....

Ai nevoie sa iesi din lumea ta.....sa lashi totul in urma pt un moment...si sa te regasesti!sa iti dai seama ce esti!dk ai ajuns unde ai vrut!dk te simti bine cu ceea ce ai devenit!sa iti lipezesti mintea!
Shi cum faci asta?pt fiekre e diferit!!!!unii asculta muzik cu castile p urechi,altii se scufunda intr-o carte,sau o baie fierbinte!dar eu nu!
Eu ies....!!!ma urk frumos in mashina....si merg asa aiurea....in gol!si ma gandesc!nu intainte de a-mi pune cd...cu o muzik p kre o mai si knt!deshi-s afon!nimeni nu ma aude!Sunt doar eu cu lumea mea!d kre incerc sa fug!sa scap!
E asa frumos orashul noaptea.....linistit.........inkt t linisteste si p u!conduc d nebun p strazi,p kre am trecut d atatea ori,dar de data asta le vad altfel!si ma binedispun intr-un mod ciudat! si in final ajung sa ma gandesc la mine....si nu imi place c vad!dar asta sunt!nu pot schimba!nu vreau sa ma schimb eu!daras schimba lumea din jurul meu!si nu ma refer la persoane!la realitatea din jur!
Si obs k nu stiu cum sa fac asta....desi tot d mine depinde!dar e prea greu!dar nu ma las pana nu fac asta!inkt sa imi plak c vad!
Si p drum mai apare ink o mik mare problema.....d kre am mai scris,d kre m-am lovit de atatea ori!nu stiu ce imi place!!!de curand am spus 3 kestii kre imi plak!sa fac mancare sa dansez si sa fac poze.......!le-as trece la pasiuni!dar oare poti face ceva din pasiune si sa poti kstiga bani in realitatea aceasta? sau mai bine spus poti face ceva c iti place?tind sa crd.....NU!!!
Nu le potzi avea kiar p toate!!primesti cu o mana...ti se ia cu 2!dar....conteaza sa stii cum sa gestionezi ceea ce primesti!cum ai grija de ceea ce ai!viata t loveste knd te astepti mai putin!
Si dupa plimbarea nocturna....t intorci iar in realitatea cruda d zi cu zi,poate un pik mai vesel,mai usurat sau relaxat!asta pana data viitoare....

1 comentarii:

Copil^Dulce spunea...

I know that feeling..numai ca eu nu am masina..dar am telefon si handsfree ..si picioruse..siii ..imi place si mie sa ma plimb de nebuna..