duminică, 5 octombrie 2008

Alcool....

O fata....krt p brate.....d 2 persoane,apoi de un bodyguard solid!o imagine.....cumplita as spune!shi cum de a ajuns ea oare in acea situatie?!un motiv anume.......exista!mereu!

O cantitate serioasa de alcool....duce la.....c am vazut aseara!si kiar m-am speriat o clipa! m-am trezit din amorteala mea!nu stiu ce s-a intamplat ulterior cu ea....dar sper k e bine!

Unii se refugiaza in alcool.....pt a uita de aceasta realitate cruda!altii pt a prinde curaj!sau....pt a se distra,nestiind k distractia poate exista si fara alcool!o alta categorie....o fac pt k adora alcoolul si ultima categorie......au deja un viciu! Nu condamn alcoolul! Ci scopurile kre duk la consumarea lui!

Oare ne elibereaza? oare ne face sa fim noi asa cum suntem...fara perdele...si ascunzisuri? sau...doar ne ofera o doza de nebunie? nu stiu! nu pot spune klar! poate toate!

Dar nu se merita....sa ajungi intr-o stare k acea fata.....e cumplit!neajutorata...cu persoanele de langa ea....neputincioasa...un risk asumat fara sa-si dea seama de consecinte!dar totusi de ce?! Probabil....a 2 zi....nici nu va stii ce s-a intamplat!sau.....isi va da seama k a gresit!nu pot sa vb din prisma persoanei ei.....ci pot spune din pct meu de vedere!

Recunosc...mai beau si eu.....nu mult,nu m-am imbatat niciodata si nici nu am d gand!imi stiu limita!nu o depasesc!uneori ma uimesc si p mine kt duk:D

Inainte nu puneam gura p alcool.... Vodka ku santal d mere....vodka simpla....km asta e preferata....desi nu ma reprezinta!si nici nu vreau!Dar d c beau?uneori nici eu nu stiu....alteori o fac k sa ma simt mai bine dupa o saptamana de munk,sa ma distrez si sa nu imi pese de nimik!imi da o doza de nebunie!p kre o am uneori si fara alcool!dar atunci kiar nu imi pasa d c spun restul,nu k mi-ar pasa si asa....pot sa dansez in largul meu,pot sa glumesc si sa se dea vina p bautura...dar knd kolo eu nu am nimik!si multe altele!

Am vazut cum alcoolul elibereaza omul din noi!observat p prieteni!cum se simte inchis in el,nu stie cum sa iasa la suprafata,sau e ingradit pur si simplu de o terta!si atunci....el se distreaza,danseaza,canta,sare,face lucruri p kre ar vrea sa le faca treaz...dar ceva il retine!cineva!

Alcoolul distruge....strik casnicii k sa nu spun si lucruri mult mai grave!te duce sa faci lucruri p kre mai apoi le regreti!dar....e prea tarziu!mult prea tarziu!

Shi acum o intrebare....u d c bei?

0 comentarii: