sâmbătă, 18 octombrie 2008

Vis in shoapta....

Shhht....e liniste!Un vant salbatik arunk intr-o joak dezordonata frunzele aramii,anunta o mik furtuna,o ploaie scurta si racoritoare,o alee plina d frunze,fosnesc la strivirea lor de roti,si doar o muzik inceata ma binedispune!
Imi aduce aminte d o zi d vara....o zi in vama,un concert in noapte,unde zambeam fara motiv,unde ma simteam k acs,un vis in soapta! unul cu okii deschisi,in timp c conduc! Si un fior rece ma fulgera ushor,si iar zambesc in noapte! si uit d tot! d cum m-am saturat sa nu mai vad nimik! As vrea sa ma opresc in acel moment si orele sa treak,sa zambesc continuu! desi stiu k nu e posibil! Imi aduk aminte de un sarut,d un copil ce se juca,d o viata in kre am crescut! cu amintirile ramanem! cu tristete suferinta fericire! bucuria de a trai! bucuria venita din lucrurile marunte!
Si in acea zi de vara....in acel moment totul era la lokul lui!kiar si eu! sa fie oare locul meu undeva acolo? p malul marii,la o terasa,sa petrek in noapte,sa muncesc pt mine,o viatza boema?! sau intr-un birou ratacit prin acte,vreau mai mult,pot mai mult....dar de unde sa incep! imi plak multe.....dar park in aceste multe,cel mai fericit am fost atunci,cu muzik curknd prin vene!
Cu oameni de peste tot,stransi in jurul unei scene,si park hipnotizati de versurile bune,kntand alaturi,desi lipsea o voce,batand din palme,cu o bere sau o vodk'n mana!
Un vis in soapta....o dap......ramane un vis......pt moment,dar o sa incerc sa-l fac realitate! suna frumos.....si potrivit pentru mine! pentru voi.....si kndva undeva...poate ne vom intalnii cu totii acolo p plaja,la lumina lunii,intr-o caldura molesitoare,cu o scena'n fatza,si un kntk placut in surdina! da acolo voi fi eu....dar nu acum....mai am multe de invatat,de trecut prin realitatea cruda,si apoi la urma .....va exista si acel lok! acel vis....acel eu fericit cu zambetul p buze!

0 comentarii: