sâmbătă, 22 noiembrie 2008

22 noiembrie...


Shi...inspiratia...imi patrunde in suflet....oare de ce?! I'm so happy......rar pot spune lucruri de genul,shi acum e una din acele okzii speciale! O i do!!! Un zambet kretin in luceste p fatza,un fior puternik imi zdruncina corpul,acea fericire venita de la sine,din lucruri simple,atunci knd te opresti in lok si te simti complet! Happy happy joy joy!

Oare d c aceasta stare......o zi....kre nu vestea nimik nou,aceeasi stare mohorata,un nor pe cer,calm se plimba de colo colo.....si kiar 17 grade! ups! doar stam in constanta nu?! o ploaie de toamna,un pik km rece...nu ma lasa sa conduk in linistea mea! agitatie peste tot...trafik intens, o zi banala! Dar.....spre seara...totul s-a schimbat in vis! Unul din kre sincer,nu vreau sa ma trezesc,pana nu ma satur de el! Acea ploaie trista.....s-a transformat in.....in ceva minunat, kiar si acum,knd scriu,gandesc,si arunk o privire p geam,acel fior ma tachineaza,si imi place, in...ZAPADA! NINNNGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

Un fulg vesel,se leagana ushor in bataia vantului,din inaltul cerului,parkurgand un drum lung,luptandu-se cu temperatura pentru a-si face lok p pamant! Dar nu....nu ajunge acolo,nu-l las...ci p buzele mele.....rece? nu....plakut!

Cum e sa stai intr-un peisaj de poveste,pe kre le auzeai knd erai copil,si incepeai sa-ti imaginezi lucruri....cum e? Va spun eu....din perspectiva mea! Sa pui pauze la tot din jurul tau.....sa intinzi mainile,ridici capul ushor...si privesti in sus......si vezi multitudinea de fulgi,lovindu-se de u.....si te invarti si u k ei,si te bucuri,si zambesti, iti aduci aminte de copilarie,knd totul era....lipsit de griji! si asteptai prima zapada....exact la fel m-am simtit si azi! Un lucru atat de simplu......mi-a adus exact ce aveam nevoie,knd aveam nevoie!

Deschid geamul...si scot capul...au....e rece.....e frig...dar nimik nu conteaza,ci doar peisajul alb,kre sincer as vrea sa se asterne asupra orasului,dar .....stiu k nu va fi asa,totusi raman cu picioarele p pamant,desi o clipa am intrat in lumea viselor si a sperantelor! Dar sper...k dimineata knd ma trezesc....un covor plin de inocenta sa acopere solul negru si posomorat,sa vad copiii jukndu-se,zambind.....si eu in mijlokul lor,cu sania mea mik,p knd mama ma scotea afara cu ea,sau knd m-a pierdut in zapada,prin eforie,eram doar un ghem de om,sau aceeasi sanie,de pe kre o matusha denaturata a cazut,lovindu-se cu fundul de zapada,(multe injuraturi mi-am luat) acea sanie,ma va purta iar......p acea patura de zapada magik! Da...knd vine...iarna devin copil! Ador la iarna...zapada...spiritul sarbatorilor....si bradul de Craciun! 3 lucruri mari si late! Ele ma fac atat de fericit.....Sa simt k nu mai am nevoie de nimik,desi normal gasesc multe lipsuri!dar acum nu! Kiar azi......in noul mall de fitze.....plin de copilashi,un spectacol pt ei,dar....oare erau atenti la ce aveau in fatza? sau nu.....! Va spun nu...s-au repezit cu totii afara.....sa admire frumusetea naturii, un pusti....de 3 ani,dk nu mai putin....."uite mami ninge"! ups...! Iar eu nu stiam cui sa-i mai spun ninge....am dat un semn pana in italia,acolo departe,unei matusi denaturate,am dat un semn la iashi,de unde am fost azi tachinat k ninge, am dat un semn in tot orashul si tot mallul! Buey ninge...!!!

Abia asteptam sa-mi arunk mainile in paturik alba,sa ma jok cu bulgarii,pkt cu tinta,a scapat cristi un pik shifonat,kiar injurandu-ma in masina...k i-am udat geak;) e IARNA! Nu mai conteaza k e uda! E zapada.....iar eu sunt bucuros! shi poate maine,va ramane doar o amintire,si aceasta stare de bine,va trece, iar fulgii vor plek mai departe in lume,au de scaldat si alte ogoare,sa faca fericiti alti copilashi,kiar oameni,dar.....aceasta seara va ramane magik! 22 noiembrie....prima zapada.....pt prima oara knd am simtit iarna.....si seara in kre am fost fericit din suflet dupa o lunga perioada de timp! Acel zambet cretinoid.....si-a facut de kp! si kiar a meritat! shi vor mai fi zile,knd voi scrie poate despre zapada,despre iarna,dar.....azi totul e de vis! Shi acum ma trezesc din el,si merg sa admir peisajul de la geamul rece si ud,sa privesc lumea zgribulita,si sa respir un pik de aer proaspat,si sa zambesc inocent! o seara kt mai plakuta!

2 comentarii:

hapciu` spunea...

am o stare atat de haotica.. incat nu stiu daca sa zambesc sau sa plang!! si iti multumesc ca mi`au adus si mie acel zambet cretinoid pe buze.. de care nu mai pot scapa!! Multumesc din suflet! pups..

Leyre spunea...

hey how are you?
i don't know nothing about you
have a problem with me?
kisses