miercuri, 5 noiembrie 2008

5 noiembrie...

Hi there....me again! Nu stiu dk mi-am facut un obicei d a scrie zilnik,sau doar de a scrie ceva ce-mi trece prin minte! E 5 noiembrie,si dk ma gandesc...deja am mai mult de 10 articole,presimt o luna plina! Plina de litere sobre sau vesele,de cuvinte nebune,dk nu simple,de fraze expresive,sau fara sens,de sentimente profunfe,sau doar stari de moment!
Azi nu prea am chef de nimik,dupa o zi de facultate obositoare,desi nu am facut nimik special,aaa am adormit la un alt curs,mi-am facut un obicei si din asta! Dar ma pliktiseste! proiecte...in afaceri!studii de fezabilitate.....o ciocolata si o cola! Apoi o plimbare cu ktelul,in fata blocului,si o seara linistita in fata laptopului! Nimik special! o zi simpla! uneori am nevoie de zile simple,fara agitatie!desi traficul e infernal! Tindem spre un mik bucuresti!
In banalitatea zilei de azi....tot ce am obs,cum intr-o pliktiseala sufoknta,toti punem mana pe telefon! O clasa de 30,si 20 erau cu telefoanele in mana! Unii comunicau cu cei dragi,altii doar ordine prin tel,si restul....jokuri obosite!acea dependenta p kre refuzam sa o zarim!
Azi nimik special,maine poate....sincer nici nu prea am chef momentan!

2 comentarii:

hapciu spunea...

ce faci?.. dormi?.. hai la un pahar de vorba!!

Raisa spunea...

remember remember the fifth of november 8->