luni, 17 noiembrie 2008

Atunci knd doare....

In momente knd stii k ceva nu e in regula cu u,k nu ai stare,knd nu mai poti respira, o ameteala perfida iti zguduie mintea,knd...sanatatea iti joak feste,o iei km razna desi,stii k nu e bine,panik se instaleaza,shi chiar dauneaza! Si atunci,in linistea kre nu exista, incepi sa te gandesti la ce e bine,shi ce nu! Mai mult unde ai greshit,de persoane kre nu meritau! kre nu meritau acea indiferenta,ce isi facuse lok in viata mea!
Shi vezi cum trek unele lucruri pe langa u,si le lasi asa....nu te intereseaza,sau nu iti pasa,dar ele kiar te faceau sa te simti mai bine! Iar nu am avut grija de mine,sau poate am avut,dar am ignorat unele semne,kre m-au adus iar la o stare de moleseala! te pune pe ganduri, iti dai seama k sanatatea e cea mai importanta,fara ea,suntem....si nu suntem! Si in zilele knd totul era bine,eu stateam si zaceam k o pleasca in pat,in lok sa am bucur de soarele de afara!
Iar in lume,sunt altii cu probleme mult mai grave,si speranta lor,zboara ushor in neant,dar....capul sus! Cu incredere in u.....totul va fi bine! Deshi e un cliseu! dar....imi place acum sa krd in el! Si de maine....sa dau fundul jos din pat,si sa ma bucur de toate lucrurile marunte din viata mea!

1 comentarii:

un zambet pierdut (M) spunea...

perfect de acord cu tine...sunt o groaza de lucruri pe lumea asta de care ne putem bucura si care ne pot aduce un zambet pe buze...pe care de mult il asteptam...si asta din cauza anumitor stari de moleseaela ce se instaureaza in mintea noastra in urma unor situatii,intamplari....si ramanem blocati in acea stare..in loc sa ne dam seama ca viata merge inainte indiferent de ce se intampla...si nu trebuie sa ne facem singuri rau noua...sunt acele momente in care trebuie sa fim egoisti pt a trece peste si a ne aduce zambetul pe buze..acea stare care ne face fericiti...