sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Crud...



Mi-am propus sa scriu mai vesel,sa las imaginatia sa-si faca de kp,sa fie altceva,dkt o realitate cruda,dar...knd privesc in jur,raman dezamagit,si chiar nu pot sa trec cu vederea!
O vineri seara plimbareatza,intre baietzi,gata s-a declarat.....promovez vineri seara....seara baietilor;) ups! nu stiu kt va tine! in fine,nu asta e ideea! O pofta nebuna...de...ciorba,anormal pentru mine,dar.....am kutat in orash intreg unde sa mananc si eu o strachina cu zeana,putin acra si cu carne,peste tot full,si mai spunem k romanii nu au bani,k nu ies,knd kolo e invers! Shi...la plekre....in drum spre masina roshie si plina de noroi,de la ploaia rece de ieri, o imagine multa prea cruda se zarea in departare!
Un frig....ce-l simteai pana in adancul sufletului,un vant nu tokmai placut,nu te lasa sa respiri normal,am contactat si o mik durere de gat,k sa nu mai spun un nas infundat! si un kp ametit,si nu de la bautura,cum poate kredeti,knd cititi aceste randuri,prima impresie mereu....iese in fata! Un ger mik de toamna,ce prevesteste o iarna lunga...si plina de zapada,ultima parte o si sper! In fatza univesitatii, langa un copac zgribulit si el de frig,p o patura de frunze aramii,zacea o batranik,imbrkt destul de gros,si nu conta,dupa vreo 3 ore in frig,nu k ai mai simtii orice membru al corpului,si ushor ushor...ai ceda,te-ai lasa dus in lumea viselor,de unde posibil nu te-ai mai intoarce! Crud nu? Probabil era invata,dar it's not fair....
Unii arunk cu banii p nimikuri,kiar si eu p o ciorba p kre o puteam mank acs,iar altii ingheata in strada pustie,fara a putea face ceva!! Fara sa aiba o sansa de a alege alt drum,ci toata stima mea,k lupta zi de zi,fara a se da batuti,isi continua drumul prin viata,asa greu cum e,shi nu renunta! Iar noi.....ne dam loviti la prima palma p kre ne-o da viata,si nu ne uitam in jur,cum poate fi mai rau,ci doar la vecinu de langa,kruia ii e bine! Si ne plangem uneori de mila, ne zbatem intre tristete si amintire,dar uitam ceva......sa mergem mai departe!
Dk o luam un pik logiq,oare ce motive ar avea acea femeie sa lupte? nu are nimik...dekt viata si sanatatea ei,subreda ce-i drept,dar continua sa o faca.....si azi si maine,poate prin speranta zilei de maine,viata ii va oferii o sansa de kre se va bucura!
Shi pentru o clipa,din starea mea de zambet,si de simtit bine.....am pus pause,si m-am intristat, si am trecut cu indiferenta mai incolo,asa suntem noi oameni uneori,plin de indiferenta, cu noi, cu restul,si cu problemele lor! Dar ce puteam sa fac? sa o iau acs? poate e doar o scuza....dar...!
Shi pot spune k seara nu a mai fost la fel...

2 comentarii:

Leyre spunea...

hey, que te ocurre conmigo? :S
kiss

Maria spunea...

mmmm - trist da. eu m-as fi oprit sa vb cu ea... uneori chiar si o simpla vorba ajuta un suflet din asta amarat... si stii ce as mai fi facut? as fi dus-o si pe ea la ciorba. cine stie de cand nu mai mancase ceva cald? ce-i daca erai cu prietenii tai? poate daca te vedeau pe tine ca faci o fapta buna, data viitoare faceau si ei la fel!!