duminică, 30 noiembrie 2008

Cuplatizare de iarna....


Perioada propice de a avea prietena?! Exista oare asa ceva? Tind sa crd........DA!
Azi....prin treburile mele....am avut timp vreo 15 min,asteptand ceva.....sa fac o poza de moment! Intr-o tacere desavarsita priveam in jur.....la oameni!agitatia zilnik,nebunia sarbatorilor,sarbatori ce bat la usa, ku sunete de clopotei,de globulete in pomii,ce spre uimirea mea s-au pus la vanzare! Oamenii completau acest peisaj complex prin natura! si tot ei...il faceau potrivit!!
O mana lipita de alta, un bratz arunkt peste un umar moale, o privire ce reda sentimente, un sarut ce aducea un zambet......cupluri cupluri si iar cupluri! Sarbatorile...sunt mai frumoase in 2,cum totul e asa! Fete si baieti isi declarau iubirea prin gesturi necugetate....si se pregateau de sarbatorile vesele,de iarna cruda si friguroasa si de amintirile frumoase ce vor avea sa vina!
Mashini colorate,zgomote asurzitoare, si mereu .....si nu exagerez....un cuplu era protejat de caldurik oferita de acea masina,si se ascundeau de ploaia mohorata de afara!
Shi o mik constatare....scaunul meu din dreapta.....era pustiu....o urma de ce a fost.....mi-a tresarit prin minte,si kiar zambeam! Acel zambet trist....ce se intipareste din ce in ce mai adanc pe fatza mea de copil de 17 ani! Si vad cum....dupa o lunga perioada de timp...voi petrece iar singur sarbatorile! Sinistru nu....poate din obisnuita gandesc k e bine sa ai p cineva?nu? dar nu...o faceam pt k asa as vrea sa fie! Dar imi revin imediati alte imagini in minte,gen adio dar raman cu tine.....cu tine singuratatea mea! Eu am ales-o....si tot eu continui sa o pastrez! Desi sincer...habar nu am de ce o fac! Recunosc ....k nu stiu de ce o fac!Am cautat expliktii....degeaba! O fac si punct!
Si cine stie pt kt timp.....doar de mine depinde.....dk voi lasa lok unei craciunite!
Astenia de iarna....e mai acuta dekt cea de toamna....knd intrii in ksa seara,sau intr-o sambata seara,vezi cum totzi stau in familie sa zik! familia chirea, familia telehoi,familia simion....apropo sunt viitoare familii,dar imi place sa-i tachinez,ce-i drept....km toate 3 vor devenii certitudini,dar....nu ink,nu e momentul!shi knd te gandesti k a mea era sa ia fatza si sa fie prima dintre cele 3:)))) nu prea am vb despre asa ceva,poate kndva.....! Atunci...knd toti petrek cuplati...si u ramai p afara? sincer...e doar o impresie,nu e asa....,dar p moment...eu de ce prefer acea dulce si amara singuratate? E o prietena muta,kre imi tine companie,dar nu ma face sa zambesc?! P ea nu o pot apuk de mana....ci o port in suflet, p ea nu o pot imbratisa....ci o pot alunga, dar mereu....raman cu ea! K o kpusha ce se complace la caldurik!
Iarna leaga....vara dezleaga....!!! O insiruire de anotimpuri....de ani ce trec,de momente fericite si triste,de o multime de lucruri noi si vechi,de oameni cuplatizati ce isi fac lok cu koatele uneori in realitatea cruda!

0 comentarii: