vineri, 28 noiembrie 2008

Daca nu simti nu are nici un rost...

Ne agatzam cu disperare de persoane din viatza noastra,de stari de moment peste kre nu vrem sa trecem,de anumite lucruri,d kre suntem constienti k nu ne priesc,dar...continuam sa o facem!
Un articol pierdut intr-o revista uitata de timp.....o apa fierbinte,in contrast cu gerul de afara, aburi si o picatura o ia la vale ushor....p nasul meu in vant,ma gadila,o senzatie ciudata si placuta!nu o arunk,nu o sterg....ci o las sa-si faca de cap! Filele.....moleshite si ele de caldura....curg ushor una kte una,pana knd ceva prinde farmec! Un rand...apoi 2...shi captivat adulmec fiekre cuvant! Imi place....imi suna cunoscut! Shi nu ...nu e al meu....ink nu am ajuns la succesul asta! dar mai stii!
Literele kd late....prin apa plina de spuma!Ups...un mik kontact...si totul e sifonat! imi reiau activitatea.....ma sufok un pik,nu renunt! Continui...e placut!Dar despre ce e vorba.....dk dau un mik seach prin google-ul din mintea mea,gasesc un articol asemanator! Un punct de vedere acoperit si de mine,un subiect de kre m-am legat nopti intregi!
Ash da un pik paste...dar ash copia...shi nu! Eu am totul in minte,si asternut p foi...si editoare de texte,chiar si p blog! Imi reveneau in minte imagini aleatorii,fapte....stari de suferinta,si ganduri alese!
Shi acel titlul.......defineste o piesa de teatru....nu stiu,nu am vazut-o,nu ma pot pronunta! Dar....ma pot pronunta la ce am simtit eu!si ce nu! Sau ce au simtit persoanele de langa...!
Shi deshi ajungem sa nu mai simtim nimik,ne mintim singuri e bine,sau e ea,sau el,si a trecut atat timp!ne complacem in acea situatie...! Si urmeaza intrebarea.....da mai are rost?
Knd ceva moare in u,se pierde pe drum,sentimentele se plafoneaza...si totul in jur e altfel, ce faci? te amagesti....doare si nu poti renunta! L-am trait...l-am simtit! dar am continuat....sa merg mai departe,iar....realitatea cruda mi-a intors serviciul crunt! Dar mi-a facut un bine! Mi-a deschis okii!
Uneori e asa de greu.....si masuri extreme,k sa intelegem acele lucruri,de kre ne lovim! Si knd reusim,ne uitam in urma,si ne spunem...nu o mai facem! Dar....iar te minti singur! O vei face iar...de tine depinde acum! Si te schimba....eu vreau sa krd in bine! Finalul de fiekre data e inevitabil! knd se ajunge la o situatie conflictuala de genul!
Si acel articol.....mi-a deschis okii,mi-a redat o speranta,sau un motiv in plus sa scriu! Kre? Cu kt scriu mai mult,mai diversificat,cu atat ma pot perfectiona,si in final sa iasa ceva bine,ceva de kre sa fiu multumit!

0 comentarii: