duminică, 30 noiembrie 2008

Dai cu o mana.....


Shi ce primesti inapoi?


O mik remark inainte de a-mi face lok in paturik mea....si patul frumos asezat de o bunik obosita,dar kre a avut grija sa-mi asterne loksorul!

In trafic la stop....ploua crunt,dar placut! Imi place sa ascult radio p astfel de vreme,mai ales seara,are un farmec aparte! nu-i asa? so direct la fapte,k pleoapele refuza sa mai stea up....ci pik lin spre un vis incert!

Un mik copil,de etnie rroma...nu folosim alte cuvinte....mai...cu patratel,statea in ploaie si isi plimba parul ud,si mainile inghetate de la o masina la alta....in speranta de a primii un ban! Vazandu-l mi-am adus aminte de prietenul meu de la Valu....de la acea munk chinuitoare,p zilele de toropeala extrema!Oare ce face? D Craciun merg sa-l vad....imi e dor de cuv nene venit de la el! si nu stiu dk un sentiment de mila...dar imi place sa ajut knd pot....i-am oferit si lui un ban,din putinul meu,primind un multumesc p o intonatie de copil nevinovat!

Apoi.....ink un stop.....aceeasi atmosfera....alt pusti...un gand nebun...frate dar astia nu se ascunde de ploaie? sau e o modalitate de indoiasare? Dk dai la totzi realizezi k ramai cu portofelul gol.....shi oricum se facuse verde.....dar...el apropiindu-se de masina mea,imi face semn...imi dai....!! Dau sa plek....si ghici ce primesc? Scuze expresia...o mik flegma p portiera.....sa imi fie oare invatatura de minte? Sau doar traim in Romania....si un bine e uitat instantaneu....

Shi uite cum perceptia mea...asupra acelor copilashi se schimba...si sincer,altul nu va mai primii nimik! Doar acel mik kopil de la valu, prietenul meu din poza;)
Dezgust total.....



1 comentarii:

Leire spunea...

hey, are you busy, don't you?
xxx