marți, 11 noiembrie 2008

I read a lot of things...

Uneori noaptea...tarziu.....knd desi imi e somn,nu gasesc calea spre taramul viselor,imi trag laptopul in fata,si rasfoiesc pagini! Nu dintr-o carte,nu dintr-un site...ci un blog printre miile d alte bloguri! Si nu orice blog! Sau asa tind sa krd....k e mai special! Oricum e! E al meu! Si iau articole,pe sarite,si park imi revin in minte imaginile de knd le scriam,de starile de atunci,de fatza posomorata sau vesela,de peisajul,de emotia....de tot! Pastrez in minte fiekre articol,fiekre particik din el,face parte din mine!
Uneori ....ma critik singur,alteori raman si eu mirat de ce a iesit,probabil si de starea de moment! Dar....oare scriu degeaba? mie imi face un bine! am gasit persoane,kre,nu pot spune laudat,dar kiar s-au regasit printre randuri,dar si persoane aspre! Curios cum se vede din exterior un proprietar de blog?! Jurnal....nu stiu...ia-o cum vrei,eu nu-l consider asa,ci un pik mai special,mai aproape de realitate,mai aproape de noi! Si nu-s singurul....dk dai un search....gasesti foarte multe articole,unul mai talentat decat celalalt! Multe opinii,perspective...si cuvinte!
Uneori....nu stiu dk ai observat,dar folosesc "uneori" la inceput de propozitie,in mod intentionat....un efect d .....a nu generaliza!sau....doar ceva nou...in fine....nu asta era ideea,sa revin, knd recitesc,ma simt mai bine,knd vad ce-mi bate capul,si k acea urma de speranta din mine nu a decedat si ea,odata cu multe altele! si acele multe altele.....s-au ascuns,le e bine acolo unde sunt,nu le face nimeni rau,dar sunt dispus....sa fiu iar eu! Am fost si pana acum,dar....acel acru din mine,tinde sa fie alungat!
Daca, acum vreo 6 luni,imi aratai o pagina si un pix,iti spuneam k esti nebun,nu-s de mine,poate nici acum nu-s,dar am descoperit in mine,o urma de talent...sau poate doar o urma din ceva....,dar kt timp,imi fac bine mie,vor fi randuri mereu,poate mai mult sau mai putin inspirate,un cuvant "poate" p kre il aud des,mai nou! suna placut de unde vine!
In seara asta....mi s-a spus ceva de genu,sper sa nu se supere....citez" nu-mi hreanesti sufletelul ce ceva..." acel ceva sunt aceste cuvinte arunkte p o tastatura neagra! shi multumesc.....dupa o zi, plina de un proiect stufos,kiar nu aveam chef de scris,ci doar de acel dush fierbinte,si perna mea moale,dar.....uite k scriu,si stiu maine...imi va fi somn,voi dormi cu capul p bank,dar nu conteaza! Nu-s doar vorbe goale....

2 comentarii:

Leyre spunea...

heeeey!
i dont know nothing about you
how r youu??
today i'm so sad because i failed one exam, but now i'm feel better.
como te van las cosas? :)
xoxoxo

hapciu.. spunea...

:P.. mersi mult!! te pup dulce de tot!! si nu m`am suparat!!