duminică, 2 noiembrie 2008

Inceput de noiembrie....

Hey…..nice 2 meet u again….in november! O noua luna….una de toamna,in kre totul devine maroniu, verdeatza dispare ushor in timp,noaptea vine mai devreme,frigul isi face si el aparitia ushor,iar noi…avem acelasi program,munk,scoala,si probleme!
O zi de noiembrie…….una cu soare,cald si bine…..e doar inceputul! Curand va disparea in timp aceasta amintire de vara….
Mi-am pus in minte sa am un noiembrie vesel,sa uit de toate probleme,sa ma distrez, sa merg la facultate,sa fac proiecte,sa dorm la cursuri,sa mananc ciocolata multa,sa nu ma plictisesc! Aa…si cum sa uit! Sa scriu…….sa scriu altceva nou,ceva sa-mi placa si mie….sa fiu multumit de ce o sa iasa! Vreau sa fiu sanatos…sa imi treaca gatul asta nesuferit,kre nu imi da pace de vreo saptamana…sa respir un aer de toamna!
Shi sa evadez un pik din peisajul monoton al Constantei,sa fug un pik in campia Romaniei, sau in Carpati! Ma apropii cu pashi repezi spre un fund al sacului cu finante!dar nu conteaza….mkr sa fiu eu bine!;) Sunt plin de ambitie,vreau sa demonstrez si sa fac multe lucruri! Simt k pot,vreau sa arat si ce anume! Am de recuperat….e timp!
Shi cum introducerea pentru aceasta noua luna a fost facuta…..va las un pik in linistea voastra si ma refugiez in a mea,in patul meu,cu paturik mea,si perna mea!

1 comentarii:

rux!r spunea...

ff fain :D planuri mari pt noiembrie :) bv mai! baftaaaaa sa le realizezi....

"Shi cum introducerea pentru aceasta noua luna a fost facuta…..va las un pik in linistea voastra si ma refugiez in a mea,in patul meu,cu paturik mea,si perna mea!"

hmmmmm...perna ta :)))) :P