joi, 13 noiembrie 2008

It was just a dream....

Un somn in plina zi.....uneori e asa de bun,te pune pe picioare,te readuce pe linia de plutire,si park ziua decurge altfel....un fior de frig.....brr.....not fair,sunt invelit,poate doar raceala ce persista de ceva vreme...sau doar un vis ciudat! Mereu ne trezim speriati,zambind,am intalnit si persoane kre plangeau in somn,si de fiecare data reactionam altfel....poate si un mik deja-vu...kre te pune p gaduri,dar...majoritatea timpului uitam ce visam!
Visele se pierd intr-un coltz al memoriei,la fel k si cele din realitatea cruda! kre nu-si atink deznodamantul! Unii traiesc din vise,cu speranta zilei de maine,cu idealuri,dar......viata le trage un shut in fund,si ii trezeste! A facut-o si cu mine....d kteva ori! Acum pot spune,k nici la ziua de maine nu ma mai gandesc,desi sunt zile knd imi pun intrebari,k acea zi de ieri!
M-am trezit brusc,nu speriat,nu fericit,doar scurt!si poate mirat....imaginea nu era clara,dar o singura parte am retinut-o! Ideea de a decide pro singuratate.....dk si in vis am ajuns sa simt asta,e grav......!! Iar respingeam....fara sa spun nu,ci doar....respingeam,intr-un fel....de kre nu imi aduk aminte,ci vag! poate iar....acea persoana nu merita...sau nu a fost sa fie,e scuza cu kre ma amagesc continuu,dar probabil eu sunt singurul vinovat! doar eu.....
De azi,la fel k si acea zi,in kre mi-am propus sa zambesc,imi propun....sa las valul ascuns in minte,sa las libera o minte ce vrea sa calatoreasca,sa sparg zidul,sau sa-l escaladez,si sa fie altfel! dar..........cu cineva kre sa merite,ink nu s-a gasit,si nici nu stiu dk va aparea in peisaj curand,dar....gata cu nebunia din capul meu! cu limitele....si cu ce mai exista p acolo!
I smile and i...am what i am!Si imi place! Si multi judek dupa acea coperta........si kiar nu conteaza! stiu ce pot,si ce sunt! ei pot sa-si arunce vorbele in aer,k akolo vor ramane!Indiferenta e buna....si uneori ma defineste!

0 comentarii: