sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Mai vreau un pup....

Shi nu-s vorbele mele.....
Ci a unei fiinte dragi,un ingerash inocent si scump,cu okii caprui si expresivi,cu parul blond k razele soarelui! Imi e asa de draga.....de cum ma vede ma strange in brate,imi surade larg, ma pupa,si ma sufok! Si pentru moment uite de tot,de mine si de probleme,si ma dedik ei!
O joake de copilashi,fara griji,inocenta.....kre in exterior provoaka zambete! Imi era dor de asa ceva....sincer m-a binedispus,desi era o dimineata asa de amortita! kiar friguroasa! P o strada pustie, linistea era perturbata de noi! Miros de fum,imi patrundea in nari,prevestindu-mi iarna ce bate la geam,o rosheatza in obrajii ei isi face aparitia,de la agitatia provokta,oboseala,si intr-un moment,knd nu ma asteptam,kiar la plekre,sunt luat de mana,si cu un dor in okii,imi spune: Mai vreau un pup....!!! Ma strange puternik in brate,si un pup p buze,desi nu ma las pupat acolo dkt d prietena,dar pt ea fac o exceptie! E printesa mea!
Cu ea am pashit in brate,p holurile spitalului,knd era kt un pitik d zapada,park era un bibelou,asa grija aveam,iar acum a crescut sub okii mei,si e a mea,da! E finuntza mea! si tin la ea! si pt zambetul kre mi l-a arunkt ii multumesc!

0 comentarii: